Kooloos slapen & raambekleding

Niet heel positief, ze konden niet op de gevraagde dag leveren. Gled terug duurt erg lang. Geen reactie op e-mails

b.oostinjen bv

Nette service en komt afspraken na

Janssen

Besteld maar niet geleverd

P

Sinds een aantal dagen een toilet staan en tot zoverre tevreden over de service en het materiaal.
Enige minpunt tot nu is de slechte bereikbaarheid als je vragen hebt. Drie keer proberen te bellen en na 10 minuten in de wacht maar opgehangen. Ook reacties via Whatsapp duren erg lang. Hier kan nog een hoop gewonnen worden.

Gem Zaanstad

Niet terug gebeld of gemaild na klacht

Davide

Mijn ervaring is helaas niet zo positief; ik had een luxe mobiele toilet met wasbak besteld maar kreeg dezelfde dag een telefoontje dat deze niet beschikbaar was. Afgesproken dat er een andere... Mijn ervaring is helaas niet zo positief; ik had een luxe mobiele toilet met wasbak besteld maar kreeg dezelfde dag een telefoontje dat deze niet beschikbaar was. Afgesproken dat er een andere toilet geleverd zou worden. Een dag later kreeg ik weer een telefoontje dat de toilet niet op mijn gewenste dag geleverd kon worden. Uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd. Een dag later kreeg ik toch een telefoontje of ik akkoord ging met het feit dat de toilet 4 dagen eerder geleverd zou worden (terwijl ik de order reeds had geannuleerd). Bellen naar de klantenservice kan soms 30 minuten duren. Van alle medewerkers krijg je te horen dat zij het ontzettend druk hebben (wat plausibel is) en dat zij het niet meer aankunnen. De onderlinge communicatie tussen het personeel is slecht. Uiteindelijk heb ik de toilet elders gereserveerd voor 1/3 van de prijs van Toiletmaat!

Verona

Vreemd dat je iets reserveert wat er niet is