N.Brouwers

Toilet ruim van tevoren besteld, zou op een vrijdag geleverd worden, kwam niet. Gebeld, ze konden de transporteur niet bereiken maar wel een mail sturen. Wachten, niets gekomen. Zaterdag nog niets,... Toilet ruim van tevoren besteld, zou op een vrijdag geleverd worden, kwam niet. Gebeld, ze konden de transporteur niet bereiken maar wel een mail sturen. Wachten, niets gekomen. Zaterdag nog niets, weer gebeld en helaas 'in het weekend bezorgen we niet', alles geannuleerd.
Boels gebeld en daar toilet gehaald, was ook nog goedkoper, feestje gered.
Kwamen ze maandag alsnog langs met een toilet die al geannuleerd zou zijn....

Amateuristisch bedrijf zo.

Particulier

Nooit meer

TS

Gereserveerd om 09.00, dag daarna zonder melding een automatische mail 'planner heeft geschatte levering aangepast van 07.00 - 18.00'. Contact gezocht via whatsapp: exact tijdstip konden ze niet... Gereserveerd om 09.00, dag daarna zonder melding een automatische mail 'planner heeft geschatte levering aangepast van 07.00 - 18.00'. Contact gezocht via whatsapp: exact tijdstip konden ze niet geven (ook geen dagdeel) waardoor ik 11uur zou moeten wachten op de levering. Daarom de bestelling geannuleerd. Dat ging vlot, maar er werd wel €20,- aan administratiekosten ingehouden op het retourbedrag (automatische bestelling en 4 regels whatsapp). Ik heb het laten gaan, maar het is om te janken.

Gerben

Hebben afgebeld

Bas Ysbrandy Horeca Evenementen

Het eerste deel ging goed, het bestellen, afrekenen, telefonisch contact, berichtje chauffeur is onderweg etc. Maar de toilet die geleverd is vind ik echt niet kunnen. Aan alle kanten beschadigd,... Het eerste deel ging goed, het bestellen, afrekenen, telefonisch contact, berichtje chauffeur is onderweg etc. Maar de toilet die geleverd is vind ik echt niet kunnen. Aan alle kanten beschadigd, geroest en absoluut niet schoon. Ik schaam me dat ik mijn gasten hier gebruik van moet laten maken.

Rob

Slecht, dixi zou maandag komen was wat mis gegaan uiteindelijk pas donderdag gekomen veel te laat!

Donkers

Tot nu toe nog goed wc is op tijd geplaatst

Wellicht is de prijs laag en is er geen borg, maar de service laat van zich een beetje van zich wensen.

Yello

Mobiel toilet werd later dan gevraagd geleverd. Daar is wel netjes over gebeld en overlegd.