Moi Thuk Shung

Vreselijk slecht. Na de betaling is de bestelling geannuleerd. Ik wacht nog steeds op mijn geld

Lanters

Slecht. Toilet niet geleverd omdat het niet op de route lag

Freddie Kuipers

Toiletmaat zou afgelopen vrijdag leveren tussen 07:00 en 18:00, hele dag gewacht en in de telefoon geklommen en ze konden me vertellen dat door ziekte het transport niet kon komen en dat het maandag... Toiletmaat zou afgelopen vrijdag leveren tussen 07:00 en 18:00, hele dag gewacht en in de telefoon geklommen en ze konden me vertellen dat door ziekte het transport niet kon komen en dat het maandag zou worden. omdat werklui ook recht hebben op een toilet hebben we een noodvoorziening laten aanleggen en hierdoor kon kon toiletmaat afgezegd worden. Dit per mail zondag laten weten, maandag ochtend hierover gebeld en wat schets de verbazing ze willen bijna het hele betaalde bedrag opeisen, dus zonder wat te leveren! Ze krijgen nu de kans om dit te herstellen anders voel ik me genoodzaakt hier verder werk van te maken! onbeschoft gewoon!

Missetschilders

Waarom gevraagd werd kon niet geleverd worden, misschien dan een tip werk het dan bij op de site.
Inmiddels 2 dagen later een luxe wc zonder wasbak. Jammer.

Nicolien

Zeer slecht. Toilet niet geleverd zonder opgaaf van reden.

jaap van Dijken

Wat op de site staat is niet meer te bestellen! Jammer, site aanpassen lijkt mij logies, toch?

Michael

Helaas Toilet besteld en bevestigd, dag van te voren annuleerd Toilet maat de order omdat men opeens niet kan leveren ......pfff handen in het haar en bieden geen andere oplossing! betaling na 10... Helaas Toilet besteld en bevestigd, dag van te voren annuleerd Toilet maat de order omdat men opeens niet kan leveren ......pfff handen in het haar en bieden geen andere oplossing! betaling na 10 dagen nog niet terug gestort, gebeld met Kirsten van de klantenservice die navraag doet bij de financieele administratie....vanwege drukte/vakanties/te kort aan personeel kan dit zeker nog een week duren, krachtig ongenoegen geuit en hopen dat ik snel mijn geld terug krijg....
advies aan allen die een toilet willen/moeten huren; ga naar Boels kost iets meer maar dan heb je ook wat

De Haan, Blaricum

Ronduit slecht !

Hoogendoorn

Op het laatste moment afbellen dat ze geen toilet tot hun beschikking hebben, terwijl je een overeenkomst hebt en ook nog betaald hebt. Zit trouwens ook nog steeds op mn geld te wachten. Schandalig,... Op het laatste moment afbellen dat ze geen toilet tot hun beschikking hebben, terwijl je een overeenkomst hebt en ook nog betaald hebt. Zit trouwens ook nog steeds op mn geld te wachten. Schandalig, zelfs een halve ster is teveel.

Jip

Jullie adverteren met met dat wc’s dezelfde dag geleverd kunnen worden, wij zouden hem pas 10 dagen later krijgen. 50 minuten in de wacht bij jullie klanten service en geen reactie gehad.... Jullie adverteren met met dat wc’s dezelfde dag geleverd kunnen worden, wij zouden hem pas 10 dagen later krijgen. 50 minuten in de wacht bij jullie klanten service en geen reactie gehad. Uiteindelijk is de order geannuleerd, maar we hebben nog geen geld terug gehad (260€!) heel veel moeite en frustratie voor niets