Tim Teenstra

Vriendelijk personeel, schone goede wc. Goede communicatie. WC is alleen dagen later geleverd dan online geboekt. Verder top!

HaHa Klusbedrijf GenM

Verschrikkelijk slecht

Van Oosterhout

Tot nu toe belabberd!

C. Verhoog

Na het digitale bespreken ontstond nogal wat verwarring, aangezien ik de toiletten in respectievelijk Weert en Venlo wilde hebben, maar in de bevestiging zouden zij deze in mijn woonplaats... Na het digitale bespreken ontstond nogal wat verwarring, aangezien ik de toiletten in respectievelijk Weert en Venlo wilde hebben, maar in de bevestiging zouden zij deze in mijn woonplaats Haastrecht komen plaatsen.
Na heel veel telefoontjes kwam dit goed. Daarna was de service uitstekend. De chauffeurs belden netjes waar de units geplaatst moesten worden. Uitstekend.

Ingeborg van der Laan

Zeer slecht

Robert Verwijs

Slecht, heb niet gekregen wat ik besteld heb (plaskruis). Na telefonisch overleg bleek het ook niet meer voorradig te zijn en moest ik maar ergens anders op zoek naar een plaskruis.

Vermeulen

De order werd gecancelled door Toiletmaat, dus geen goede ervaring

Abc milieu en infra

Slecht

Mars schilderwerk

Slecht bereikbaar,website heeft storing, reageren niet op mails,moet nu 1 week extra betalen terwijl ze zelf niet bereikbaar zijn om t gehuurde af te melden.
En ze berekenen altijd een volle...
En ze berekenen altijd een volle week,als je op dinsdag huurt en krijgt bezorgd en ze halen het dinsdag daarna op,is het voor hun 2 volle weken huur.

Moi Thuk Shung

Vreselijk slecht. Na de betaling is de bestelling geannuleerd. Ik wacht nog steeds op mijn geld