Video Reviews

Snelle serviec

Tim van Specishops

Beter dan verwacht, mooie set en snelle levering !!

Snelle levering, goede producten, goede prijs

Goede kwaliteit

Roy

Slechte ervaring.. 1) levering zou volgende dag verstuurd worden helaas moest ik naar 4 dagen zelf bellen of er nog wat afgeleverd ging worden.. kreeg te horen dat de bestelde spullen niet op... Slechte ervaring.. 1) levering zou volgende dag verstuurd worden helaas moest ik naar 4 dagen zelf bellen of er nog wat afgeleverd ging worden.. kreeg te horen dat de bestelde spullen niet op voorraad was terwijl dat wel op de site aangegeven was... ging nog wel 2 weken duren werd me verteld en zouden me alvast een gedeelte van de spullen opsturen.. 2) bestelde spullen kwamen niet overeen wat werd aangeboden op de site dus weer gebeld en uitgelegd.. ze zouden zelfde dag weer even contact opnemen hierover.. weer niks gehoord en volgende dag zelf maar weer gebeld.. comminucatie onder de collega's daar is ver te zoeken niemand weet nergens wat vanaf en kan telkens mn verhaal doen... na bijna 2 maanden eindelijk is de goede spullen naar vele telefoontjes van mijn kant uit want communicatie vanuit daar naar klant is er niet.. voor mij geen bestellingen meer via dit bedrijf..

Geen sterkepunten

Klant beter informeren over bestellingen en communiceren naar de klant toe zodat deze weet wat er gaande is... beter productkennis van de te verkopen materialen op de site want dit is ook slecht

Wat ik bestelde is snel en keurig bezorgd

Bart Vandaele

Snelle en correcte service.
Degelijke producten.

Snelle levering.
Correcte omschrijving op website.
Efficiënte servicedesk.

Snel contact, snelle service.

Supersnelle levering

Patrick

Op vrijdag avond voor 21.00 een artikelen besteld zodat ik deze zaterdag geleverd zou krijgen. Dit was DE reden dat ik bij FitshopXL dit artikel besteld had. De website gaf niet aan dat het artikel... Op vrijdag avond voor 21.00 een artikelen besteld zodat ik deze zaterdag geleverd zou krijgen. Dit was DE reden dat ik bij FitshopXL dit artikel besteld had. De website gaf niet aan dat het artikel niet uitverkocht was. Op zaterdag GEEN besteld artikel ontvangen... Dus voor niks zitten wachten op de geselecteerde tijd en zondag dus niet kunnen trainen met het gewenste product.

Na een zeer verwarrende mail vanuit FitshopXL waar mij een factuur wordt toegestuurd, ik had al betaald maar kreeg de indruk alsnog te moeten betalen. Zelf besloten contact te zoeken met FitshopXL, relatief vlot reactie terug met het bericht dat het artikel op moment van bestellen op was maar nu ineens net binnen was gekomen en gelijk verstuurd ging worden.

Uiteindelijk pakket Dinsdag ontvangen, dit was verder in orde.

Het gevoel dat ik er aan over hou is dat ze op de website aangeven voor 21.00 besteld is gelijk verstuurd (kon zelfs de leverdatum van de volgende dag kiezen) maar dat ze liever op vrijdag eerder weekend gaan houden en de bestellingen dan pas maandag versturen.

Afspraken nakomen omtrent levertijden.

Afspraken nakomen omtrent levertijden.

Teksten in mails nakijken, er wordt gesproken over een samenwerking.. Maar ik ben gewoon klant die iets bij jullie besteld heeft... Zeer vreemd

Yvonne

Verkeerd product besteld en ze kwamen heel snel met een goede oplossing.

Klantvriendelijk, snelle afhandeling

Nee