Roy

Slechte ervaring.. 1) levering zou volgende dag verstuurd worden helaas moest ik naar 4 dagen zelf bellen of er nog wat afgeleverd ging worden.. kreeg te horen dat de bestelde spullen niet op voorraad was terwijl dat wel op de site aangegeven was... ging nog wel 2 weken duren werd me verteld en zouden me alvast een gedeelte van de spullen opsturen.. 2) bestelde spullen kwamen niet overeen wat werd aangeboden op de site dus weer gebeld en uitgelegd.. ze zouden zelfde dag weer even contact opnemen hierover.. weer niks gehoord en volgende dag zelf maar weer gebeld.. comminucatie onder de collega's daar is ver te zoeken niemand weet nergens wat vanaf en kan telkens mn verhaal doen... na bijna 2 maanden eindelijk is de goede spullen naar vele telefoontjes van mijn kant uit want communicatie vanuit daar naar klant is er niet.. voor mij geen bestellingen meer via dit bedrijf..

Geen sterkepunten

Klant beter informeren over bestellingen en communiceren naar de klant toe zodat deze weet wat er gaande is... beter productkennis van de te verkopen materialen op de site want dit is ook slecht

Score voor ThuisfitnessXL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee