Video Reviews

Steffen Leget

Uitstekende producten en tijdige levering.

Een overzichtelijke site met duidelijke info

Er zouden ook wat meer instructies voor de spullen op de site mogen

Goed, snelle levering. Gratis verzending.

Gratis verzending

Het is gratis verzending dus prima. Maar ik kreeg fitness elastiek in doosje, terwijl het mogelijk ook gewoon in enveloppe had gekund.

Prima producten, snelle levering.

Prijs/kwaliteit boven gemiddelde.

Snelle en nette levering en tevreden met het product. Ik zal zeker de volgende keer weer hier mijn bestelling doen!

Raymond

Goed en snel. keurige afhandeling.

Snelle levering, geen problemen.

Er zat een klein pakje in een redelijk grote doos met veel vulmateriaal. Gezien de maar matige kwetsbaarheid van de bestelling had ik het liever kleiner ingepakt gezien, uit milieuoverwegingen.

Beste,
Bedankt voor je reactie! Daar heb je gelijk. Normaliter proberen wij hier rekening mee te houden, maar door de drukte in de decembermaanden is het ins ons magazijn heel hectisch.
In...
Beste,
In ieder geval zullen we je tip meenemen in ons aankomende teamoverleg.
Fijn om te lezen dat verder alles naar wens is verlopen. Dit vinden wij fijn om te horen :)

De Groot

Nee

Beste De Groot,
Bedankt voor je reactie!
Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

I.A.W. van Kerkwijk

Bij het product Dynabands staat dat het door de brievenbus kan, maar zat dus in een doosje dat niet door de brievenbus kan, en als ik kijk naar de inhoud, had het makkelijk in een kleinere... Bij het product Dynabands staat dat het door de brievenbus kan, maar zat dus in een doosje dat niet door de brievenbus kan, en als ik kijk naar de inhoud, had het makkelijk in een kleinere brievenbusverpakking gekund, nu was het bij de buren afgegeven, terwijl ik dacht ik hoef niet thuis te blijven , want jullie zeggen dat het makkelijk door de brievenbus kan. En daarnaast verspilling van karton en inhoud voor de postauto.

Snelle bezorging en niet duur.

Verpakkingsmateriaal beter afstemmen met formaat product, indien mogelijk.

Dag Sol,
Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en de prijs.
Dag Sol,
Ik begrijp de verwarring over het versturen als pakketpost in plaats van briefpost. Dit is gedaan om vertraging tijdens deze drukke periode te voorkomen. De brievenbuspakjes van PostNL doen er op dit moment namelijk langer over om bij de geadresseerde terecht te komen. Jouw bestelling is daarom kosteloos als pakket verzonden.
Ik begrijp dat het vervelend is dat je de bestelling als briefpost had verwacht en nu als pakket ontvangt. Wij gaan de informatie tijdelijk aanpassen zodat misverstanden zoals deze worden voorkomen.
Bedankt voor de feedback!
Jeroen Boeve
Specishops

Prima, snelle levering!

Bedankt voor je reactie!
Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen.