Patrick

Op vrijdag avond voor 21.00 een artikelen besteld zodat ik deze zaterdag geleverd zou krijgen. Dit was DE reden dat ik bij FitshopXL dit artikel besteld had. De website gaf niet aan dat het artikel niet uitverkocht was. Op zaterdag GEEN besteld artikel ontvangen... Dus voor niks zitten wachten op de geselecteerde tijd en zondag dus niet kunnen trainen met het gewenste product.

Na een zeer verwarrende mail vanuit FitshopXL waar mij een factuur wordt toegestuurd, ik had al betaald maar kreeg de indruk alsnog te moeten betalen. Zelf besloten contact te zoeken met FitshopXL, relatief vlot reactie terug met het bericht dat het artikel op moment van bestellen op was maar nu ineens net binnen was gekomen en gelijk verstuurd ging worden.

Uiteindelijk pakket Dinsdag ontvangen, dit was verder in orde.

Het gevoel dat ik er aan over hou is dat ze op de website aangeven voor 21.00 besteld is gelijk verstuurd (kon zelfs de leverdatum van de volgende dag kiezen) maar dat ze liever op vrijdag eerder weekend gaan houden en de bestellingen dan pas maandag versturen.

Afspraken nakomen omtrent levertijden.

Teksten in mails nakijken, er wordt gesproken over een samenwerking.. Maar ik ben gewoon klant die iets bij jullie besteld heeft... Zeer vreemd

Score voor ThuisfitnessXL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee