Super

Jouw ervaring

Goed verpakt en op tijd geleverd.

Zonder verzendkosten meer geboortedag hangers

Jouw ervaring

Prima ervaring. Snel. Ik bestelde geboortehangers. Superleuk. Die zou ik iedereen wel willen geven. Maar dan moet je geboortedag weten dus ik kan niet ineens grote bestelling doen. Dus hoe fijn zou... Prima ervaring. Snel. Ik bestelde geboortehangers. Superleuk. Die zou ik iedereen wel willen geven. Maar dan moet je geboortedag weten dus ik kan niet ineens grote bestelling doen. Dus hoe fijn zou het zijn als je geen verzendkosten hoefde te betalen? Ik begrijp dat het voor een hanger van 5,- lastig is maar Bv bij bepaalde afname, na een jaar een terugstorting... zoiets.

visbier

Theo's oordeel

Zeer oplossingsgericht

Beoordeling bloemenconfetti

Jouw ervaring

Positieve ervaring: vlotte service: correcte en snelle levering!

Mooie site

Jouw ervaring

Leuke website met mooie cadeaus

Jouw ervaring

Het was de eerste keer dat ik jullie website bezocht. Ik had in een mail een mooi hangertje met een lotusbloem gezien en dit leek me een perfect cadeau voor mijn schoondochter die 30 wordt en... Het was de eerste keer dat ik jullie website bezocht. Ik had in een mail een mooi hangertje met een lotusbloem gezien en dit leek me een perfect cadeau voor mijn schoondochter die 30 wordt en geslaagd is voor haar opleiding yogalerares.
Het cadeautje was er snel en het was leuk ingepakt.

Snel en accuraat

Jouw ervaring

De website is makkelijk te doorzoeken. interessant om te lezen wat de oorsprong is van het product. levering is snel en accuraat.

Op de foto leek het product groter dan in...

Op de foto leek het product groter dan in werkelijkheid, al zie ik nu dat de foto is aangepast op de site. Het product zelf is erg mooi.

Een cadeautje voor mezelf

Jouw ervaring

het pakje was goed verzorgd. Jammer dat de gebruiksaanwijzing voor de lotusbloem die je gedurende langere tijd nodig hebt niet was bijgeleverd, maar (telkens opnieuw) moet worden teruggezocht op de... het pakje was goed verzorgd. Jammer dat de gebruiksaanwijzing voor de lotusbloem die je gedurende langere tijd nodig hebt niet was bijgeleverd, maar (telkens opnieuw) moet worden teruggezocht op de website. Dit was een handiger bijlage geweest dan de (leuke) dingen die nu waren toegevoegd.

Monique

Prima ervaring

Jouw ervaring

Het is de eerste keer dat ik iets bij jullie gekocht heb en alles is goed verlopen, dus ik heb geen klachten.

MJ Pas

Feel good

Jouw ervaring

Soepele, snelle afhandeling. Met mijn aankoop steun ik familie die het geld goed kunnen gebruiken.