Duurzaam

Jouw ervaring

Weet waar je voor staat met persoonlijke touche. Zakelijke inspiratie gaat samen met oog voor wat mensen belangrijk vinden in het leven, verkoopproces

Henny

Helemaal tevreden!

Jouw ervaring

Eigenlijk kan ik geen minpunten bedenken; overzichtelijke website, gebruiksvriendelijk, leuke producten, ruime keuze en goed betaalbaar.

Michelle Janssen

Super

Jouw ervaring

Super overzichtelijke site waardoor wat ik zocht makkelijk te vinden dan. Vervolgens super snelle levering! En super leuke ervaring om mijn besteling uit te pakken met het cadeau voor een vriendin... Super overzichtelijke site waardoor wat ik zocht makkelijk te vinden dan. Vervolgens super snelle levering! En super leuke ervaring om mijn besteling uit te pakken met het cadeau voor een vriendin maar ook een kaart en een kregen reep chocola! Mijn ervaring met jullie is echt super! En heb jullie al aanbevolen bij vrienden en ga zeker nog eens bestellen!

Josien

Hier word ik blij van!

Jouw ervaring

Ik vind jullie oosterse producten echt mooi. Ik klik veel mail van onlinewinkel weg omdat ik geen zin heb in al die reclame en herhalingen maar van jullie kijk ik altijd omdat het allemaal zo mooi,... Ik vind jullie oosterse producten echt mooi. Ik klik veel mail van onlinewinkel weg omdat ik geen zin heb in al die reclame en herhalingen maar van jullie kijk ik altijd omdat het allemaal zo mooi, prettig en hartverwarmend is! Zo vriendelijk. Koop steeds vaker cadeautjes bij jullie. De pakjes zijn supersnel bezorgd , mooi verpakt en alles apart ingepakt in mooi papier. Kleine leuke extraatjes. Echt lief. Voelt zorgzaam en persoonlijk.

Elly

Jouw ervaring

Fijne producten en snelle levering.

Ilse

Uitstekende service!

Jouw ervaring

Eerder dan verwacht ontving ik mijn bestelling. Netjes verpakt. Met een kaartje er bij. Kortom uitstekende service! Ga zo door.

Prima en snel

Ook nog leuk ingepakt!

Hele goede service

Jouw ervaring

Snelle levering van leuke spullen.

Jouw ervaring

Snellere levering. Spullen leuk verpakt. Echt een kadootje om te krijgen.

Hennie Blom

Goed geregeld snelle levering

Jouw ervaring

Ik had een bestelling gasaansluiting op vrijdag. En wat vergeten. Gebeld en ze heeft nog met me meegedacht. Na een bankoverschrijving had ik het zaterdags in huis. Met een extra aardigheidje.... Ik had een bestelling gasaansluiting op vrijdag. En wat vergeten. Gebeld en ze heeft nog met me meegedacht. Na een bankoverschrijving had ik het zaterdags in huis. Met een extra aardigheidje.

Heel tevreden dus