Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

Jos de Graaf

Snel geleverd met een goede service

Reinier van Buren

Er wordt goed meegedacht en gekeken met ontwerp! Zeer tevreden over klantenservice maar ook over de kwaliteit van het product!

S.

Ik ben helaas niet tevreden met de producten die ik heb besteld. Ik heb een redelijk grote order gedaan met twee verschillende ontwerpen waar veel transparantie in verwerkt zat. Er stond nergens op... Ik ben helaas niet tevreden met de producten die ik heb besteld. Ik heb een redelijk grote order gedaan met twee verschillende ontwerpen waar veel transparantie in verwerkt zat. Er stond nergens op de website aangegeven dat dit een probleem zou zijn, maar de transparanties zijn nu erg lelijk afgedrukt. Ik had graag van tevoren een berichtje/belletje (óf een melding bij het uploaden) gehad met het bericht dat mijn ontwerp niet zoals afgebeeld in de uploadtool afgedrukt ging worden. Nu ging ik er namelijk vanuit dat mijn type bestand geen probleem zou zijn.

Annelies den Ouden

Blij met bedrukte mutsen voor werknemers

Michel Fleischeuer

Theun Veldhuizen

Top!

Hetty Vermeulen

Gemakkelijk te vinden, gemakkelijk in gebruik, gemakkelijk besteld en snel bezorgd. Info op de website had ik niet echt nodig, vandaar een iets lager aantal sterren.

Pia De Bois

Leuke website en gemakkelijk om zelf je ontwerp te maken. Prijs kwaliteit zeer goed!

Egbert Nierop / Nierop Computer Vision

1e bestelling