Prima voor wat betreft opvangen telefoontjes en afhandeling daarvan.
Merk een paar keer dat mijn mails over mijn al dan niet aanwezigheid op kantoor niet altijd (goed) gelezen worden.

Snelheid van handelen.

Behalve het feit dat af en toe de klemtoon van de bedrijfsnaam iets verkeerd wordt uitgesproken zijn er geen klachten. Heel tevreden

klantvriendelijkheid, correctheid

Henny Dirven

Ben tevreden over de manier waarop eea gecommuniceerd wordt

Bereikbaarheid

Nicole Lindhout

Ik ben erg tevreden. Snelle en zeer volledige informatie n.a.v. telefoontjes. Klanten worden vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
Instructies worden goed opgepakt.

Snelheid van reageren.

We zijn zeer tevreden, de beste dienst die we ooit gehad hebben. Als er iets mis gaat dan wordt dit snel opgepakt en teruggekoppeld. De prijs is niet te hoog.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

je kunt precies aangeven welke gegevens nodig zijn, dat maakt ons werk ook gemakkelijker en sneller. Aardige en geduldige medewerkers

Frank Pieper

Wij zijn zeer tevreden. Af en toe tast ik een beetje in het duister wat betreft de communicatie met jullie. Zoals instructies betreffende afhandeling en wat te doen bij urgente situaties, kunnen we... Wij zijn zeer tevreden. Af en toe tast ik een beetje in het duister wat betreft de communicatie met jullie. Zoals instructies betreffende afhandeling en wat te doen bij urgente situaties, kunnen we daar een keer overleg over hebben? Het betreft echt fine-tuning

Wat zijn volgens u de sterke punten?

correct afhandeling van de telefoontjes, snelle berichtgeving.

Goede ervaring; een enkele keer loopt er iets mis, en dat wordt vaak goed opgelost

Wat zijn volgens u de sterke punten?

ik heb geen specifiek sterke punten te benoemen. Het opgedragen werk voeren ze goed uit.

Michel Verschoor

Al geruime tijd. Service / dienstverlening is prima.

Geen bijzonderheden

Ik ben tevreden over de dienstverlening.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Correcte en snelle beantwoording en afhandeling van telefoongesprekken. Duidelijke informatie per email.