Gedurende vele jaren een tevreden afnemer van de Telecountdiensten.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Buitenwacht heeft bijna nooit in de gaten, dat ze met een telefoonbeantwoordingsservice werken.

tendolle

correcte telefoonbehandeling

Hetty Sloof

Klantvriendelijke medewerkers. Bijna altijd een correcte feedback. Flexibel met aangepaste instructies tijdens afwezigheid. In de meeste gevallen een goede inschatting m.b.t. noodzaak om proberen... Klantvriendelijke medewerkers. Bijna altijd een correcte feedback. Flexibel met aangepaste instructies tijdens afwezigheid. In de meeste gevallen een goede inschatting m.b.t. noodzaak om proberen mobiel contact te krijgen.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

De aanschaf is al zo lang geleden dat ik niet meer weet waarom de keuze is gemaakt voor Telecount. Was destijds op aanbeveling maar ik weet al niet eens meer van wie.
Zeer goede...
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en al eerder aangegeven klantvriendelijkheid.

Zonder meer goed

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Gewoon altijd bereikbaar op deze manier

Joop van der Leur

Geweldig, niets dan lof.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Alle punten zijn sterk genoeg.

Arie J.G. Baars

Uitstekend.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Zijn heel vriendelijk en deskundig.

Positief, fijn dat er iemand de telefoon opneemt en een boodschap aanneemt/ doorgeeft

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Altijd bereikbaar tussen 8.00-18.00 uur.

Lidewij Calis

Ik heb slechts korte tijd met dit bedrijf gewerkt. Goed en minder goede ervaringen. Ik vond het persoonlijk fijner als een eigen secretaresse de telefoon opneemt omdat die ook weet wat er in ene... Ik heb slechts korte tijd met dit bedrijf gewerkt. Goed en minder goede ervaringen. Ik vond het persoonlijk fijner als een eigen secretaresse de telefoon opneemt omdat die ook weet wat er in ene zaak speelt.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Bijna altijd juiste naam en nummer genoteerd.

Telecount is een fantastisch goede ondersteuning van mijn werkzaamheden. Ik ben vol lof over de professionaliteit en vriendelijkheid van de medewerkers.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

goed kunnen inschatten van de urgentie van telefoongesprekken.

Frans Kruse

Prima, hoewel ik zelf bijna nooit telefonisch contact heb.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Heldere berichtgeving, en afspraken worden goed nagekomen