Wat zijn volgens u de sterke punten?

Ja, het meedenken van de telefoniste. Ik heb het idee dat men mijn website goed heeft bestudeerd en daardoor de klant soms op informatie die beschikbaar is op de website wijst.

Vriendelijke telefonistes met veel kennis van zaken

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Vriendelijk, behulpzaam, kennen het jargon advocatuur

Kemerink eCommerce

Prettige en flexibele samenwerking.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

We krijgen regelmatig complimenten van onze klanten over de vriendelijkheid van de medewerkers bij Telecount.

Marieke van Werkhoven

Over het algemeen positief. Goed benaderbaar. Reageren vlot op mailtjes. Van mensen die bellen horen we over het algemeen dat ze zeer netjes te woord worden gestaan.

Annemieke Wippert

Over het algemeen goed. Onze klanten merken nauwelijks dat ze met een extern bedrijf bellen, wat positief is. Ook snelle terugkoppeling.

Esman Verpakking bv

Wij zijn klant sinds het "eerste uur" ... een jaar of 25 !

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Wij kunnen het niet vergelijken want dit was onze eerste en enige leverancier :-)

Goede professionele service

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Het werkt prima als beloofd

Onze ervaring met Telecount is goed.

Nanne van Cuijk

Telefoon wordt goed opgenomen en afspraken keurig ingepland.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Bereikbaarheid en vriendelijkheid aan de telefoon
Doortastendheid.

Een goed en professioneel bedrijf. Men neemt snel de telefoon aan. Stelt zich goed voor aan de klant en geeft ook goede instructies door aan ons als klant als er telefoontjes binnen zijn... Een goed en professioneel bedrijf. Men neemt snel de telefoon aan. Stelt zich goed voor aan de klant en geeft ook goede instructies door aan ons als klant als er telefoontjes binnen zijn gekomen.
Vraagt ook door als zij cliënten van ons aan de telefoon krijgen.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Jazeker. Men was goed in het aangeven hoe wij als klant onze wensen vervuld wilden zien.