Wij werken nog niet heel lang met jullie. Het is een service wat ons zeker helpt in drukte of onder bezetting.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Netjes en snel een mail van call

TVn

correct en vlotte behandeling

Frank Pieper

Prettige service, professionele afhandeling

prettige service, professionele afhandeling

Groeneveld Advocatuur

Ervaring an sich is goed, toch wel veel wisselende contacten qua telefonistes e.d. Af en toe gaat het mis met bijvoorbeeld het doorgeven van het juiste emailadres of het houden van ruggenspraak.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Professionele benadering zowel richting ons kantoor als richting cliënten. De bereikbaarheid is goed en bejegening is correct. Ook wordt er zelfstandig een inschatting gemaakt, los van de instructie... Professionele benadering zowel richting ons kantoor als richting cliënten. De bereikbaarheid is goed en bejegening is correct. Ook wordt er zelfstandig een inschatting gemaakt, los van de instructie als de indruk bestaat dat er toch spoed mee is gemoeid.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

weten waar ze het over hebben!

Aannemen telefoon bij afwezigheid

altijd correct en vriendelijk

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Er wordt professioneel telefoon opgenomen

Voordeelmat

Prettig en korte lijnen

professioneel

Prospectory

Regelmatig wordt er voor ons gebeld op ons algemene nummer, dat opgenomen wordt door Telecount.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Zij reageren altijd snel op mails en verzoeken. Wij ontvangen altijd mails over binnengekomen calls. Werkt goed.

Mieke Schoenmakers

De telefoondienst bevalt mij prima. Is een goede eerste contact met onze praktijk.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Het aannemen van de telefoon dat op een nette en correcte manier wordt gedaan.