Hans en Lorraine

We hadden een wc pot besteld, duurde even voordat ie binnenkwam maar dat was het wachten zeker waard. Tegelmegashop heeft ons goed geholpen met het afronden van onze badkamer.

Martijn Koreman

Prachtige samplestukken ontvangen, nu hele mooie jaren '30 tegels in de hal liggen. Ik ben er blij mee!

Mark Ochten

Netjes geholpe, goeie site, mooie samplestukken.

Marion de Groot

Prima service, vriendelijk persooneel

Kyara

Slecht. Ten eerste al een veel langere levertijd dan aangegeven op de webiste. Hier later ook nog zelf achteraan moeten bellen. De tegels waren een andere maat dan waarvoor ze verkocht werden (0.5... Slecht. Ten eerste al een veel langere levertijd dan aangegeven op de webiste. Hier later ook nog zelf achteraan moeten bellen. De tegels waren een andere maat dan waarvoor ze verkocht werden (0.5 cm kleiner) hierover gemaild maar helaas nooit een reactie ontvangen. De tegels zijn verder wel goed van kwaliteit.

J. Vissers

Geweldig geholpen, deden niet moeilijk over enkele gebroken tegels en kon zo een nieuw pak voor komen.

Henk, Oirlo

Metro tegels, mozaïek tegels en ook andere kleine tegels, daar hebben ze een heel mooi assortiment van, we werden overweldigd. Verschillende samples besteld en daaruit kunnnen kiezen. :)

Jos en Kim van Hoenderloo

Prachtig assortiment aan tegels die we nog nergens anders gezien hadden, daarmee springen ze er voor ons echt wel tussenuit.

van Eerd, Schinnen

Via videobellen een kijkje genomen in de showroom, toen een sample besteld, werkt echt goed, Zo een prachtig vloertje voor de hal gevonden. Dik tevreden!

Samantha Boudesta

Fijn team van mensen die weten waar ze het over hebben. En dan ook nog eens hele mooie tegels, oftewel topcombinatie