Taxi de Waalsprong is beter

Thamara

Dankbaar voor een geweldige service in een noodsituatie!!!

Ik had afgelopen maandagnacht een probleem...

Thuisaangekomen in Middelburg (Zeeland), kwam ik erachter dat mijn...
Dankbaar voor een geweldige service in een noodsituatie!!!

Ik had afgelopen maandagnacht een probleem...

Thuisaangekomen in Middelburg (Zeeland), kwam ik erachter dat mijn huissleutels (met daaraan de sleutels van mijn moeder's huis, overige familieleden en de sleutels van de zaak) nog in mijn lunch tasje zaten die ik had opgehangen aan de plastic vuilcontainer vlakbij het centraal station van Nijmegen. Ik was 200km verderop en het was inmiddels middernacht. De volgende dag moest ik werken. Ik twijfelde om het hele eind terug te rijden. Toen schoot me het idee te binnen een taxi te bellen. Ik ging naar Google en pakte het eerste taxibedrijf die ik zag staan, Taxi Centrale Nijmegen!!
Ik belde op en het eerste wat ik zei was; "... ik heb echt een probleem..." Antoine de taxichauffeur antwoordde direct en geruststellend;"... Rustig maar, geen zorgen en vertel uw probleem, dan kijken we samen hoe we die kunnen oplossen.."
Antoine reedt direct naar de aangewezen locatie, pakte het tasje die er gelukkig nog hing en nam de sleutels eruit.... Mijn probleem was binnen 5 min. opgelost.
Ik heb mijn sleutelbos terug ontvangen via post.nl. want Antoine heeft ze opgestuurd.
Mijn dank is zo groot! Een warm en klantvriendelijke service. Eeuwig dankbaar!! Dus, als je een toegewijde taxi centrale zoekt...bel TCN....!!!
Hartelijke groet vanuit Zeeland,
Thamara

Vincent

Na een ongeval enkele weken afhankelijk van een taxi voor mijn woon/werk verkeer. Daarom heb ik mijn ritten ruim van te voren bij TCN opgegeven en deze zijn netjes ingepland en keurig op tijd... Na een ongeval enkele weken afhankelijk van een taxi voor mijn woon/werk verkeer. Daarom heb ik mijn ritten ruim van te voren bij TCN opgegeven en deze zijn netjes ingepland en keurig op tijd uitgevoerd door de vriendelijke chauffeurs van dit taxibedrijf!

Jeanne

Gisteren ben ik thuis gebracht door José van de taxi centrale nijmegen. Een zeer vriendelijke vrouw die rustig reed en ook erg klantvriendelijk was. Mijn complimenten José! ik werd door jou weer... Gisteren ben ik thuis gebracht door José van de taxi centrale nijmegen. Een zeer vriendelijke vrouw die rustig reed en ook erg klantvriendelijk was. Mijn complimenten José! ik werd door jou weer veilig thuis gebracht zonder het Corona virus op te lopen. Erg bedankt!

Sonja

Een betrouwbaar bedrijf met een goede service en klantvriendelijkheid. Altijd stipt en duidelijk in gemaakte afspraken. Reageert snel en altijd vriendelijke chauffeurs gehad. Kortom, zeker een... Een betrouwbaar bedrijf met een goede service en klantvriendelijkheid. Altijd stipt en duidelijk in gemaakte afspraken. Reageert snel en altijd vriendelijke chauffeurs gehad. Kortom, zeker een aanrader voor zowel korte als ook lange ritten!

Cissy

Superservice! Buiten dat het ontzettend leuke chauffeurs zijn hebben ze gisteravond nadat ik de nacht ervoor mijn sleutels in de taxi was verloren ook nog de sleutels bij me aan de deur afgegeven,... Superservice! Buiten dat het ontzettend leuke chauffeurs zijn hebben ze gisteravond nadat ik de nacht ervoor mijn sleutels in de taxi was verloren ook nog de sleutels bij me aan de deur afgegeven, superlief!!! Dank jullie wel nogmaals!!!

Anil Bakir

Super veilig

H. Akkaya

Altijd vriendelijk en op de afgesproken tijdstip aanwezig. Ook staan ze altijd voor je klaar en er wordt meegedacht in lastige situaties. Ga zo door!!

Rajenna

Ruim een week taxi gereserveerd. Gisteren opgehaald door Cahit. Hij kwam ongeveer 20 minuten later dan afgesproken, dit kwam deels door de erg drukke en lange spits en voornamelijk doordat er een... Ruim een week taxi gereserveerd. Gisteren opgehaald door Cahit. Hij kwam ongeveer 20 minuten later dan afgesproken, dit kwam deels door de erg drukke en lange spits en voornamelijk doordat er een deel van de straat werkzaamheden waren die dit heeft doen vertragen van de afgesproken tijd.
Cahit haalde mij op voor de deur van de kliniek waar ik een operatie onderging en zag een vriendelijke man. Hij heeft mij het gehele rit op mijn gemak laten voelen en was ook zorgzaam. Hij is professioneel, sociaal, down to earth, normaal, heeft humor en is gewoon lekker menselijk. Erg fijn. Ik voelde mij veilig, prettig en ik kon mijzelf zijn. Ook met zijn collega's gaat hij professioneel en vriendelijk om, dit nam ik waar vanwege de telefoongesprekken.
Ik kon het niet laten om hem een fooi te geven en ik ben erg blij dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Ik weet niet wanneer ik weer een taxi nodig heb, aangezien ik in Limburg (vlakbij Duitsland) woon, maar mocht ik weer een taxi nodig hebben in de buurt van Nijmegen, dan hoef ik geen keuze te maken en is het Taxi Centrale Nijmegen!

Ik zou zeggen aan mensen die een taxi nodig hebben: Ervaar het, geef het een kans en beoordeel zelf.