Rajenna

Ruim een week taxi gereserveerd. Gisteren opgehaald door Cahit. Hij kwam ongeveer 20 minuten later dan afgesproken, dit kwam deels door de erg drukke en lange spits en voornamelijk doordat er een deel van de straat werkzaamheden waren die dit heeft doen vertragen van de afgesproken tijd.
Cahit haalde mij op voor de deur van de kliniek waar ik een operatie onderging en zag een vriendelijke man. Hij heeft mij het gehele rit op mijn gemak laten voelen en was ook zorgzaam. Hij is professioneel, sociaal, down to earth, normaal, heeft humor en is gewoon lekker menselijk. Erg fijn. Ik voelde mij veilig, prettig en ik kon mijzelf zijn. Ook met zijn collega's gaat hij professioneel en vriendelijk om, dit nam ik waar vanwege de telefoongesprekken.
Ik kon het niet laten om hem een fooi te geven en ik ben erg blij dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Ik weet niet wanneer ik weer een taxi nodig heb, aangezien ik in Limburg (vlakbij Duitsland) woon, maar mocht ik weer een taxi nodig hebben in de buurt van Nijmegen, dan hoef ik geen keuze te maken en is het Taxi Centrale Nijmegen!

Ik zou zeggen aan mensen die een taxi nodig hebben: Ervaar het, geef het een kans en beoordeel zelf.

Score voor Taxi Centrale Nijmegen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja