Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Dennis Vijver

Elke maand weer een verassing welke wijnen je nu weer kunt proeven. Iedere keer weer een feestje.

Hi Dennis,
Ontzettend leuk om jouw review te lezen! Bedankt voor je mooie score en hopelijk mogen wij je nog vaak verrassen met onze boxen!
Sanne - Team Taste...
Hi Dennis,

Rosalind

Hi Rosalind,
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie dat je deze maand een half jaar lid bent van TasteClub, wat leuk om te zien. Alvast veel proefplezier met de februari box!
Met vriendelijke...
Hi Rosalind,

Angelique Tangelder

De wijnen zijn een mooie selectie, bijna alle wijnen zijn heerlijk en het is fijn om iets te lezen over de afkomst

Hi Angelique,
Wat fijn om te horen dat je ook de wijnboekjes met informatie over de herkomst zo kan waarderen. Heel erg bedankt voor de prachtige beoordeling.
Met vriendelijke...
Hi Angelique,

Morsink

Super, de wijnen zijn divers, het concept is geweldig.

Hee Rob,
Hee Rob,
Wat ontzettend leuk om te zien dat je na het ontvangen van een giftcard, je abonnement door hebt gezet. We zijn super blij dat we van jou zo'n mooie beoordeling hebben gekregen. Bedankt voor de complimentjes!
Ik zie dat je je februari box al in huis hebt, veel proefplezier hiermee!

Annet van Rijssen

Prima! Ook toen ik een keer een box niet had ontvangen, het werd snel, vakkundig en vooral vriendelijk opg pakt en afgehandeld.

Hi Annet,
Hi Annet,
Wat fijn om te horen dat de service ook goed bevalt. Nog bedankt voor het meedenken destijds! Ik heb je zojuist nog een mailtje gestuurd met wat extra uitleg over je vraag. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Rosalie Bovy

Fijn

Hee Rosalie,
Hee Rosalie,
Wat leuk om te zien dat je na de eerste drie boxen al zo positief bent. We zijn daar natuurlijk super blij mee. Dankjewel voor je review. Ik zie dat je je februari box al in huis hebt, veel proefplezier!
Met vriendelijke goet,

Hester

Prima, wel wat herhalingen dat is jammer.

Hey Hester,
Hey Hester,
Bedankt voor de mooie beoordeling! Ik heb je een mailtje gestuurd om de herhalingen verder uit te zoeken. Had je die al gezien? Ik heb je een klein bedankje gemaild en ik help je graag verder!
Tessa - Team TasteCLub

Jessica Bartlett

Overall it is good, I love getting new wines delivered each month and the luxury to pause or change up what comes in the box.

Hi Jessica,
Thanks you so much for your review! I appreciate your enthusiasm and the feedback. We will use the feedback for the further developments.
Kind regards,
Sanne - Team Taste...
Hi Jessica,
Kind regards,

Esmée

Super goede wijnen, mooi verpakt & elke keer weer verrassend!

Hi Esmée,
Hi Esmée,
Wauw, wat een mooie review! Heel erg leuk om dit terug te lezen. Bij ons sluit je een abonnement af, nadat je een smaaktest hebt ingevuld die een bijpassend profiel voor je uitzoekt. Doordat de smaaktest gekoppeld zit aan je abonnement, mogen wij dit achteraf niet aanpassen. Mocht je hier toch vragen over hebben, zou ik je willen vragen om ons hierover te mailen. Wij zullen dan samen met jou kijken naar een goede oplossing.

Mirjam Kreetz

Heerlijke wijnen

Hoi Mirjam,
Bedankt voor je mooie review! Veel proefplezier met je volgende boxen!