Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Laura Cruz

I like the products . Is nice to get good quality wines from small producers in the world

Hi Laura,
Wow, such a nice review to read! Thanks you so much for you feedback and the compliment about the quality!
Kind regards,

Patricia

Super goed met super lekkere wijnen

Hi Patricia,
Wauw wat een mooie review! Heel erg bedankt voor deze mooie score en goed om te lezen dat de wijnen in de smaak vallen en je ons zeker zal aanbevelen!
Met vriendelijke groet,...
Hi Patricia,

Marly Pommer

Goede ervaring - wijnen pas meestal heel goed bij mijn smaak. Erg tevreden ;-)

Hi Marly,
Heel erg bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat de wijnen goed bij jouw smaak aansluiten! Hopelijk mogen er nog heerlijke wijnen je kant op komen ;)
Met vriendelijke...
Hi Marly,
Sanne

Paula

Altijd een leuke verrassende box, top!

Hi Paula,
Super leuke mooie beoordeling! Bedankt voor de 10!
met vriendelijke groet,

Frits Willems

Leuk om in iedere box nieuwe wijnen te ontdekken.

Hoi Frits,
Hoi Frits,
Wat fijn dat je plezier hebt in het ontdekken van nieuwe wijnen. Goed nieuws want je maart box wordt deze week alweer bij je bezorgd! Heel vel proefplezier daarvan. En bedankt voor de review!

Daniëlle

Zeer positief. Steeds weer andere flessen wijn die passen bij mijn smaakprofiel. De doos is mooi, het ziet er luxe uit.
De bezorging is ook goed geregeld, je krijgt tijdig een bericht dat je...
De bezorging is ook goed geregeld, je krijgt tijdig een bericht dat je doos eraan komt.

Hee Daniëlle,
Hee Daniëlle,
Leuk om je mooie complimenten te lezen, bedankt daarvoor! We zijn blij dat je de vormgeving kan waarderen en natuurlijk ook dat de levering goed gaat. We hopen je nog vaak te mogen verblijden met een box!
Tessa / team TasteClub

Emma Croft

Het heeft mijn horizon verbreed naar wijnen die ik normaal nooit zou proberen

Hey Emma.
Hey Emma.
Wauw! Dat is pas een mooi compliment. Dat is ook precies wat we voor jullie willen doen. Super leuk ook om te zien dat we je na bijna 3 jaar nog steeds weten te verassen met nieuwe wijnen. Bedankt!

Fokje Poortinga

Hi Fokje,
Hi Fokje,
Bedankt voor je mooie review. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd met natwoorden op je vragen, had je die al gezien? Leuk trouwens om te zien dat je zo vaak je wijnen beoordeelt in je account! En dat al ruim 2 jaar lang. Bedankt!

Fernand Leunissen

Iedere maand een groot verjaardags cadeau. Gewoon genieten als een klein kind dat een cadeautje krijgt. Vooral zo doorgaan 👍

Hoi Fernand,
Hoi Fernand,
Wauw! Een mooier compliment kan je bijna niet geven. Wat heerlijk dat het voor jou iedere keer weer als een groot cadeau voelt! Wij zullen je met liefde iedere maand weer een leuk cadeautje toesturen ;-)

Dennis Vijver

Elke maand weer een verassing welke wijnen je nu weer kunt proeven. Iedere keer weer een feestje.

Hi Dennis,
Ontzettend leuk om jouw review te lezen! Bedankt voor je mooie score en hopelijk mogen wij je nog vaak verrassen met onze boxen!
Sanne - Team Taste...
Hi Dennis,