Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Zeeland Assurantien

Uitstekend tot nu toe !!

Hey JP,
Super leuk dat de eerste drie boxen een succes waren. We zijn blij met je mooie cijfer. Ik hoop dat de volgende boxen net zo in de smaak zullen vallen!
Met vriendelijke...
Hey JP,

Amber

Goedendag Amber,
Bedankt voor de 8! Leuk ook om te zien dat je over bent gestapt naar de rode box deze winter.

Gerri Kooi

Hoi Gerri,
Hoi Gerri,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn hier super dankbaar voor en blij mee. We hopen je nog vaak blij te mogen maken onze wijnen. Een hele fijne dag verder.

Annemarie Van der feen

Hey Annemarie,
Wat leuk dat je weer de december box hebt aangezet. ik hoop dat we je feestdagen leuker hebben mogen maken! Bedankt voor het mooie cijfer.
Tessa -...
Hey Annemarie,

pjetten@live.nl

Goedendag Peter,
Goedendag Peter,
Fijn dat je blij met ons bent, wij zijn ook blij met jou! Je zit al op je 20e box, een mijlpaal! Bedankt voor je loyaliteit, enthousiasme en natuurlijk voor de mooie beoordeling.

Eugene

Superb

Hey Eugene,
Heel erg bedankt!

Martin ter Braak

Lekkere wijn en prima after sales!

Hoi Martin,
Ik hoop dat de Podere Casanova Mane Toscana vorige week in de smaak is gevallen! Bedankt voor je mooie beoordeling.

Kaylee

De passie voor wijn die de Taste Club heeft proef je terug in je box

Hey Kaylee,
Hey Kaylee,
10/10 daar zijn we ontzettend blij mee! Leuk om te zien dat de proefbox je heeft doen besluiten gelijk de januari box te bestelen. Als het goed is heb je deze inmiddels ontvangen. Veel proefplezier hiervan!

Yvonne

Lekkere wijnen, maar erg commercieel

Hey Yvonne,
Wat fijn dat de wijnen nog altijd bevallen. Ik zie dat je je eerste box alweer een jaar geleden hebt ontvangen, Bedankt voor je tijd om een review te schrijven.
Met vriendelijke...
Hey Yvonne,
Tessa _Team TasteClub

Marielle te Pas

Zeer goed, en altijd correct

Hey Marielle,
Wat leuk om te lezen! Fijn dat de eerste 4 maanden zo'n succes waren. Bedankt voor de beoordeling.
Tessa - team TasteClub