8.1/10
Werking van de pas

Opus intermediar

Makkelijk tanken!

Service van jullie, is uitstekend

Vinifera Breda B.V.

...

...

Op dezelfde wijze kunnen gebruik maken van parkeren zoals bij parkmobile .nl

Reactie tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw review, Voor parkeren kunt u gebruik maken van Yellowbrick. Door aan te melden met het unieke nummer op de pas komen de transacties op de Tankpas.nl factuur te... Hartelijk dank voor uw review, Voor parkeren kunt u gebruik maken van Yellowbrick. Door aan te melden met het unieke nummer op de pas komen de transacties op de Tankpas.nl factuur te staan. Met vriendelijke groet, Het team van Tankpas.nl

Gaat prima

Combinatie van alles

Seminexus B.V.

Kijk naar bovenstaande beoordeling. Werkt dus prima!

De km-stand is voor mij niet interessant. Ik tik steeds een '0' in aan de pomp. Op zich weinig moeite, maar als dat instelbaar zou kunnen zijn, zodat het alleen pasje er in en pincode intikken is, dan zou het helemaal ideaal zijn.

Reactie tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie review! U kunt bij het afrekenen de vraag 'heeft u een vervangende auto' ook met JA beantwoorden. Dan hoeft u geen KM stand meer in te voeren en het gaat afrekenen... Hartelijk dank voor uw mooie review! U kunt bij het afrekenen de vraag 'heeft u een vervangende auto' ook met JA beantwoorden. Dan hoeft u geen KM stand meer in te voeren en het gaat afrekenen iets sneller. Met vriendelijke groet, Het team van Tankpas.nl

Van je weet wel

Kan niet inloggen met de gegevens die ik heb ontvangen. heb ondertussen al contact gezocht en in afwachting van reactie.

Het zou handig zijn als de kaart automatische ook je kilometerstand van het voertuig zou kunnen lezen en bij het betalen dan ook gelijk registreer. Maar heb er geen verstand van dus weet ook niet of dit zou kunnen. Nu moet je vaak binnen betalen met de pas en je kilometerstand onthouden of een foto van maken.

Danielle Lo-Kioeng-Shioe-Puljhun

Erg gemakkelijk

Makkelijk in gebruik

Geen kilometerslang invullen bij afrekenen

Reactie tankpas.nl:

Bedankt voor uw review en tip!

Snel afgehandeld. Ook fijn dat ik extra vragen via de mail kon stellen.
goed dat er meegedacht werd hoe we het kredietrisico konden vermijden zodat we toch gebruik kunnen maken van de tankpas

goed mailverkeer/snelle responstijd

BASTIAAN MONTAGE

HET WERKT SOMS NIET BIJ TANKSTATION

Deze pas is super handig, zie alleen opmerking bij verbeterpuntjes.

Meerdere mogelijkheden zoals tanken, wassstraat enz...

Ik mis de chip voor de chipbetaling, met name met een internationale pas zou dit wel handig zijn.
Vaak nu nog slecht duidelijk welke kant van de pas gebruikt moet worden.