K.S

Duidelijke website, super snelle levering!
Product netjes verpakt.

Niels

Prima webshop. Snelle verzending en prima service. Hartelijk dank!

Agricola

Geweldig snelle levering

Floris Ariens

Prima bedrijf met goede keuze aan opzetborstels voor elektrisch poetsen!

Jeannette T Hardt

Cor Saarloos

Ja goed hoor. Wel wil ik zeggen ik vind het allemaal niet zo bijzonder hoor want tandenborstels kunnen we overal kopen en dan hoef ik ook geen review te schrijven. Tenslotte ik vraag toch ook niet... Ja goed hoor. Wel wil ik zeggen ik vind het allemaal niet zo bijzonder hoor want tandenborstels kunnen we overal kopen en dan hoef ik ook geen review te schrijven. Tenslotte ik vraag toch ook niet of jullie blij zijn dat ik besteld heb?

Reactie Tandartswereld.nl:

Bedankt voor het delen van je gedachten. We begrijpen dat tandenborstels algemeen verkrijgbaar zijn, en we respecteren je mening over reviews.. Als er iets specifieks is waar we je mee kunnen helpen... Bedankt voor het delen van je gedachten. We begrijpen dat tandenborstels algemeen verkrijgbaar zijn, en we respecteren je mening over reviews.. Als er iets specifieks is waar we je mee kunnen helpen of als je feedback hebt over hoe we onze service, levering of productinformatie kunnen verbeteren, horen we dat graag. We waarderen je als klant en bedankt voor het kiezen van Tandartswereld.nl
Graag weer tot ziens :)

Xander van Leeuwen

Slecht

Reactie Tandartswereld.nl:

Dank u voor uw bericht. Na een grondige controle van onze systemen, hebben we geen enkele registratie van een bestelling, verzoek, e-mailadres of uitnodiging van uw kant kunnen vinden. Het lijkt... Dank u voor uw bericht. Na een grondige controle van onze systemen, hebben we geen enkele registratie van een bestelling, verzoek, e-mailadres of uitnodiging van uw kant kunnen vinden. Het lijkt erop dat er wellicht sprake is van een misverstand.., of dat de bestelling op een andere manier is geplaatst.
Ondanks het ontbreken van een officiële bestelling, waarderen we uw enthousiasme om een review achter te laten op Tandartswereld.nl. Het feit dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen, laat zien hoe transparant en open wij willen zijn in onze interacties met klanten.
Maak er een positieve dag van!
Met een vriendelijke lach,
Namens Tandartswereld.nl