Farzaneh Ghasemidehsori

Goed! Snelle en persoonlijke service

Frank Beentjes

Prima levering

Kritische koper

KUTwebshop (ze schrijven ook hun eigen reviews)

Reactie Tandartswereld.nl:

U komt niet voor in onze klantenlijst. Op basis van deze gegevens kunnen wij het volgende aantonen: Aangekocht:product niet bestaande service, Herzien: Geen verzoek verzonden, Uitgenodigd:Niet... U komt niet voor in onze klantenlijst. Op basis van deze gegevens kunnen wij het volgende aantonen: Aangekocht:product niet bestaande service, Herzien: Geen verzoek verzonden, Uitgenodigd:Niet uitgenodigd.
Onze reviews via Feedback Company zijn eerlijk en betrouwbaar. Wij hebben geen behoefte aan manipulatie. Onze vaste klanten en nieuwe klanten weten ons goed te vinden. Klanten die bij ons een bestelling plaatsen krijgen ook automatisch het verzoek om een eerlijke review te plaatsen. Dit kan positief als negatief zijn, daar staan wij als Tandartswereld voor open. Omdat wij zo open zijn, kunt u daarom deze review mooi laten staan.
Maak er nog een positieve dag van!
Met een vriendelijke lach,
Floortje
Namens Tandartswereld

ed bruining

Bestel hier niks!

Reactie Tandartswereld.nl:

Beste Eduard,
Bedankt voor uw feedback en wat jammer dat u dit zo ervaart.
Beste Eduard,
Bedankt voor uw feedback en wat jammer dat u dit zo ervaart.
Wij hebben uw kwestie nogmaals bekeken, maar helaas kunnen we er niets anders van maken. U heeft de tandenborstel namelijk uitvoerig getest, helaas mogen wij geen geteste producten vanuit hygiënische voorwaarden terugnemen, al dan niet verkopen. Omdat u de tandenborstel in gebruik hebt genomen hebben wij u gewezen op een refund bij de fabrikant. Heeft u hier al gebruik van gemaakt?, zo niet dan adviseren wij om hier alsnog gebruik van te maken 'het kost niets'.
Wij kunnen op deze wijze onze klanten altijd garanderen dat onze klanten een nieuwe elektrische tandenborstel ontvangen, wel zo hygiënische.
Met een vriendelijke lach,
Team Tandartswereld