Jeannette T Hardt

Cor Saarloos

Ja goed hoor. Wel wil ik zeggen ik vind het allemaal niet zo bijzonder hoor want tandenborstels kunnen we overal kopen en dan hoef ik ook geen review te schrijven. Tenslotte ik vraag toch ook niet... Ja goed hoor. Wel wil ik zeggen ik vind het allemaal niet zo bijzonder hoor want tandenborstels kunnen we overal kopen en dan hoef ik ook geen review te schrijven. Tenslotte ik vraag toch ook niet of jullie blij zijn dat ik besteld heb?

Reactie Tandartswereld.nl:

Bedankt voor het delen van je gedachten. We begrijpen dat tandenborstels algemeen verkrijgbaar zijn, en we respecteren je mening over reviews.. Als er iets specifieks is waar we je mee kunnen helpen... Bedankt voor het delen van je gedachten. We begrijpen dat tandenborstels algemeen verkrijgbaar zijn, en we respecteren je mening over reviews.. Als er iets specifieks is waar we je mee kunnen helpen of als je feedback hebt over hoe we onze service, levering of productinformatie kunnen verbeteren, horen we dat graag. We waarderen je als klant en bedankt voor het kiezen van Tandartswereld.nl
Graag weer tot ziens :)

Xander van Leeuwen

Slecht

Reactie Tandartswereld.nl:

Dank u voor uw bericht. Na een grondige controle van onze systemen, hebben we geen enkele registratie van een bestelling, verzoek, e-mailadres of uitnodiging van uw kant kunnen vinden. Het lijkt... Dank u voor uw bericht. Na een grondige controle van onze systemen, hebben we geen enkele registratie van een bestelling, verzoek, e-mailadres of uitnodiging van uw kant kunnen vinden. Het lijkt erop dat er wellicht sprake is van een misverstand.., of dat de bestelling op een andere manier is geplaatst.
Ondanks het ontbreken van een officiële bestelling, waarderen we uw enthousiasme om een review achter te laten op Tandartswereld.nl. Het feit dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen, laat zien hoe transparant en open wij willen zijn in onze interacties met klanten.
Maak er een positieve dag van!
Namens Tandartswereld.nl

Steenvoorden

Slecht

Reactie Tandartswereld.nl:

Helaas kunnen wij naar aanleiding van je beoordeling niet opmaken waarom je ons slecht hebt ervaren. Zou je ons willen contacteren via info@tandartswereld.nl, dan helpen onze medewerkers graag... Helaas kunnen wij naar aanleiding van je beoordeling niet opmaken waarom je ons slecht hebt ervaren. Zou je ons willen contacteren via info@tandartswereld.nl, dan helpen onze medewerkers graag verder.
Mustafa
Namens Tandartswereld.nl

Harrie Abdoel

Keurige, overzichtelijke site, bestelling (2 junior electrische tandenborstels) werd in een keurige verpakking snel geleverd.

Alias

De beste online winkel voor al je mondverzorging. Ik ben echt tevreden met deze winkel. Gisteren besteld en vandaag in de ochtend ontvangen. Een plusje voor de snelheid, een plusje voor de correcte... De beste online winkel voor al je mondverzorging. Ik ben echt tevreden met deze winkel. Gisteren besteld en vandaag in de ochtend ontvangen. Een plusje voor de snelheid, een plusje voor de correcte levering en een plusje voor de juiste informatie op de site. Bedankt!

f. Van der Hulst

Voel me opgelicht waardeloos ontzettend pissig 1 ster is nog teveel

Reactie Tandartswereld.nl:

Wij hebben tot heden geen e-mail, app of een andere vorm van contact ontvangen. Zoals gewoonlijk zijn wij 24 uur geopend voor al je vragen. Je kunt ons contacteren via info@tandartswereld.nl. Onze... Wij hebben tot heden geen e-mail, app of een andere vorm van contact ontvangen. Zoals gewoonlijk zijn wij 24 uur geopend voor al je vragen. Je kunt ons contacteren via info@tandartswereld.nl. Onze gegevens kun je ook terugvinden via het contact pagina of op de home pagina van Tandartswereld.
In afwachting van je vraag, bieden wij graag hulp aan.
Floortje

Kees Westerweele