Marijke Van Breemen

Zeer goed ervaren. Product snel in huis.

C.A. Schultz

Ik heb me verschrikkelijk geërgerd aan de verpakking van de elektrische tandenborstel. Wat een milieuvervuiling. Karton met plasticlaag, styropor ipv karton, borsteltjes met plastic omhulsel enz.... Ik heb me verschrikkelijk geërgerd aan de verpakking van de elektrische tandenborstel. Wat een milieuvervuiling. Karton met plasticlaag, styropor ipv karton, borsteltjes met plastic omhulsel enz. Doe daar wat aan, tandartsen helemaal.

Reactie Tandartswereld.nl:

Beste Schultz,
Bedankt voor je openlijke review.
Beste Schultz,
Bedankt voor je openlijke review.
Je hebt gekozen voor een Oral-B elektrische tandenborstel. Hopelijk is je aankoop goed bevallen, met onze snelste levertijd. In deze review kunnen wij het volgende zeggen over milieuvervuiling:
Ons doel is om zo min mogelijk milieu belastend te zijn, in combinatie met de snelste bezorging op een meest efficiënte manier. Wanneer je als klant bij ons een bestelling plaatst, dan zorg je zelf er bewust/onbewust voor 'milieuvervuiling'.
Er komt namelijk CO2-uitstoot vrij (voor deze bestelling is dat 0.23 gram) geweest. Wij planten een boom om de uitstoot van je hele bestelling te compenseren.
Hopelijk hebben wij je alsnog tevreden kunnen stellen.
Met een vriendelijke lach,
Team Tandartswereld

Sanne

Prettig in de communicatie. Voordelige koop en snel in huis.

Marieke van der Heide

Snelle levering, goed produkt (Philips sonicare tandenborstel)

Yvette Hiemstra

Prima. Vooraf goede informatie gekregen over de te maken keuze. Snelle levering.

Wouter Verbeek

Makkelijk en snel kunnen bestellen