Dhr. A. Verhoeven

Ik heb hier meteen voor het eerst (=rechtstreeks bij tandartswereld.nl) besteld.

Kees Smit

Erg fijne winkel om mondverzorgingsproducten uit te kiezen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne en super snelle levering. Zeer de moeite waard om producten hier te bestellen.

j

Heel slecht, product niet ontvangen.
Mail bestaat niet.
Adres is gewoon een woonhuis?

Reactie Tandartswereld.nl:

Beste Henk en Jose,
Beste Henk en Jose,
Kijk we bestaan echt :) Je kunt ons altijd bereiken via info@tandartswereld.nl. Mocht je meer informatie nodig hebben over ons, dan verwijzen wij je door naar onze contact pagina: https://www.tandartswereld.nl/contact/ of naar over ons pagina: https://www.tandartswereld.nl/over-ons/
Bedrijfsinformatie:
KvK-nummer: 57860696
BTW-nummer: NL001546523B90
Email: info@tandartswereld.nl
Inmiddels ben je door ons geïnformeerd over je zending.
Met een vriendelijke lach,
Floortje

Angela van der Ploeg

Prima, bestelde voor de eerste keer.

A

Goede service, duidelijke communicatie.

Janike

Krijg deze evaluatie toegezonden voordat ik de elektrische tandenborstel heb ontvangen. Zijn 9 dagen verder na mijn bestelling. Mijn oude elektrische tandenborstel heeft het begeven. Had het fijner... Krijg deze evaluatie toegezonden voordat ik de elektrische tandenborstel heb ontvangen. Zijn 9 dagen verder na mijn bestelling. Mijn oude elektrische tandenborstel heeft het begeven. Had het fijner gevonden de nieuwe eerder in bezit te hebben. Geen vlotte verzending helaas.

Thea

Product snel verzonden. Veel keuze dus tevreden.

Josien Schieveen

Heel tevreden