Vriendelijkheid chauffeurs
9.5/10
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Mooi bedrijf met een ruim assortiment van stoelen en tafels. Je wordt goed geholpen en een uitstekende service ! Ik ben blij met mijn nieuwe eettafel.

Klantvriendelijk, ruim assortiment, snelle reactie, goede service

Nvt

Hoe heeft u ons gevonden?

Via via (gemeenschappelijke vriend)

Nienke van de Velde

Recent hebben wij een tafel besteld bij Table du Sud. De tafel was er sneller dan voorspeld! Na een paar dagen viel het ons op dat de tafel nog ruwer aanvoelde dan wij verwachtten na lakken. Na mail...

Klantvriendelijk
Vlotte levering
Uitgebreide keuze mogelijkheden voor blad en onderstel

Via een collega

Ammerlaan

Aanvraag voor staaltjes netjes behandeld en op tijd in de bus, met een attent en persoonlijk kaartje erbij, erg leuk. In de showroom ook goed geholpen.

Persoonlijke aandacht, goed luisteren naar de klant. Producten stralen vakmanschap uit.

Wij kwamen af op een verschuifbaar tv meubel, maar voor ons was de site niet duidelijk genoeg, qua maat van het product. Overleg hierover gehad in de showroom, probleem werd erkend en zou doorgegeven worden om het op de website duidelijker te maken.

J. Vasseur

Prima advies; hulp bij de keuze en meedenkend in oplossingen; top!!

Advies en meedenkend in het bepalen van het onderstel; goede afstemming van het bepalen van de leverdatum en tijd; keurige professionele montage en plaatsing

Ik kan er geen bedenken !!

Internet

Goed advies, goede service en een mooie tafel!

Advies bij uitzoeken tafel.

Mond op mond

Mariska

Voor een vergaderruimte heb ik 2 Monpellier Felix tafels besteld in de maat 300x200. Er werd goed meegedacht over de beste oplossing voor onze wensen. En de afspraken zijn goed nagelomen met een...

Topkwaliteit en mooi design. Levertijd is acceptabel, zeker vergeleken met andere meubelen.

Instagram

Ammerlaan

Maaike Groot

We hebben een eigen ontwerp van de tafel laten maken en twee kleine tafeltjes uit de collectie besteld. We zijn heel blij met het resultaat, hopelijk blijven de tafels lang mooi (nu bijna twee...

- Snelle communicatie, vriendelijke mensen
- Prachtige producten geleverd
- vriendelijke bezorgers

- officiële bevestiging van de bestelling zou prettig zijn
- aanbevelen om direct onderhoudsolie mee te laten leveren, achteraf bestellen is dan niet nodig
- bestelling in webshop (olie) werd niet opgemerkt, dat kan verbeterd worden
- datum van aflevering had wat voeten in aarde. De eerder gemaakte afspraak kon niet worden nagekomen. Dat kan wat secuurder!

Leon

Duidelijke site, eenvoudig te bestellen. Goede communicatie

Zelf kunnen kiezen vanaf welke datum de levering kan plaatsvinden, persoonlijk contact voor de leveringsdatum van de tafel. Vriendelijke bezorgers en keurige installatie!

Google

Goed geholpen bij het opnemen van onze wensen. Erg prettig gesprek gehad in de showroom in Heeze. We hadden voor de eettafel een opgevuld geleefd eiken blad besteld. Na levering bleek het niet...

- Prettige ontvangst in de showroom
- Snelle oplossing van “problemen”
- Mooie eindproducten

Dacebook