Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Kristel

Snelle levering, prachtige tafel (vakwerk)!

Vakwerk, snelle levering

Bouma

Vriendelijk snelle reaktie

Heb ik niet

Judith

Erg blij met onze keuze om hier een zwart tafelblad te bestellen. We hebben eerst een goedkoper zwart tafelblad laten maken bij een ander bedrijf, maar daar was elke vlek zichtbaar op en niet goed... Erg blij met onze keuze om hier een zwart tafelblad te bestellen. We hebben eerst een goedkoper zwart tafelblad laten maken bij een ander bedrijf, maar daar was elke vlek zichtbaar op en niet goed te verwijderen. Uiteindelijk dat tafelblad retour gedaan en voor de duurdere van Table Du Sud gegaan. Geen spijt van tot nu toe! We zijn voor een eikenhout blad gegaan in deep black en dan ongeborsteld (standaard wordt hij geborsteld). In de showroom van Table Du Sud werd dit ons afgeraden, omdat het een goedkope uitstraling zou hebben. Later kregen we zelfs te horen dat er dan ook geen garantie op het blad zou zitten. Dat maakte ons aan het twijfelen. Uiteindelijk toch weer met ze gebeld en dit keer kreeg ik een andere medewerker aan de telefoon: Isa. Zij heeft ons uiteindelijk nog even laten nadenken over de keuze. Ook gaf ze aan dat er wel gewoon garantie op zou zitten. We zijn super blij dat we voor ongeborsteld zijn gegaan, dit past veel beter bij onze strakke inrichting. Het blad is van goede kwaliteit. Levering ging ook super.

Isa heeft ons super goed geholpen. Nette communicatie. Snelle en nette levering. Super dat er een voucher met korting bij zit als er een beschadiging op komt.

De onderkant had iets gladder geschuurd gemogen in verband met het dragen van panty’s, maar dit is niet onoverkomelijk ;)

Google

Mieke

Goede service. Er wordt met je meegedacht. Je kunt alle kanten op. Je wens wordt werkelijkheid. Wij hebben zelf een kast ontworpen, nadat we een tafel en salontafeltjes gekocht hadden, en een... Goede service. Er wordt met je meegedacht. Je kunt alle kanten op. Je wens wordt werkelijkheid. Wij hebben zelf een kast ontworpen, nadat we een tafel en salontafeltjes gekocht hadden, en een tekening ingestuurd (winkelbezoek was niet mogelijk wegens Corona). Deze is Precies zo gemaakt zoals wij hem graag wilde hebben. We zijn er superblij mee. Hij is erg mooi geworden.

Persoonlijke aandacht en goede communicatie ook virtueel

Geen idee

Hoe heeft u ons gevonden?

Via familie, mond op mondreclame

Jan Willem Kooijmans

Voorbeeld voor andere bedrijven

Communicatie via mail en website is super goed geregeld. Tekstuweel zeer goed te lezen en vooral in Jip en Janneke taal. en ik weet niet hoe ze het doen maar alles straalt jong enthousiasme uit met... Communicatie via mail en website is super goed geregeld. Tekstuweel zeer goed te lezen en vooral in Jip en Janneke taal. en ik weet niet hoe ze het doen maar alles straalt jong enthousiasme uit met liefde voor het product waar ze voorstaan. ls je in de showroom bent in Heeze kun je zien hoe daar de tafels gemaakt worden. Geen geheimen. !!!!!

Om dit een verplicht veld is. De jongens die bij ons de tafel kwamen plaatsen gaven goede uitleg, er werd geen standaard riedeltje afgedraaid ( zo kwam het over) maar geen tijd voor koffie. ??

Hoe heeft u ons gevonden?

Faceboek advertentie kwam voorbij.

Otto

Uitstekende service en begeleiding

afspraken worden nagekomen en mooie producten

Erg goed bevallen

M. Van Beek

Bezocht tijdens drukke zaterdag, tijdje geleden.
Later online een bestelling gedaan.
Precies gekregen wat we besteld hebben.
Zonder beschadigingen e.d.
Gewoon top!! Wat mij...
Bezocht tijdens drukke zaterdag, tijdje geleden.
Later online een bestelling gedaan.
Precies gekregen wat we besteld hebben.
Zonder beschadigingen e.d.
Gewoon top!! Wat mij betreft een aanrader!

Doen wat je zegt!
Kwaliteit leveren.
Vakwerk.
Levering conform afspraak!

Hoe heeft u ons gevonden?

Via via, de beste en goedkoopste reclame die er is.

Betty Hemelaar

Erg fijn geholpen

Klantvriendelijkheid,

Niet

Sophie V

SUPER geholpen door Amy in het samenstellen van de geknipte tafel. Geen moeite was te veel, altijd heel snelle respons op mailtjes en uitgebreid uitleg over de mogelijkheden. De tafel zelf is... SUPER geholpen door Amy in het samenstellen van de geknipte tafel. Geen moeite was te veel, altijd heel snelle respons op mailtjes en uitgebreid uitleg over de mogelijkheden. De tafel zelf is PRACHTIG en nog mooier dan verwacht. Enorm goede klantenervaring dus...

Sterke communicatie. Stipte levering. Prachtig product.

Geen verbeterpunten!

Instagram