Susteen

Harry en Catrien Huisken

Gedegen advies, goed geluisterd naar wensen van de klant.

Piet Pronk

We hebben alleen een gesprek gehad, hij kon aan mijn energierekening zien dat er bij mij niet zoveel viel te verbeteren, op mijn verzoek zijn we nog naar de vliering geweest en onder de dakpannen... We hebben alleen een gesprek gehad, hij kon aan mijn energierekening zien dat er bij mij niet zoveel viel te verbeteren, op mijn verzoek zijn we nog naar de vliering geweest en onder de dakpannen gekeken.
ik had verwacht dat ze zouden meten de energie die verloren gaat door muren of ramen evt, ook kijken naar de buiten deuren of die beter gedicht kunnen worden.
vriendelijke man lekker geklets en weinig opgeschoten.

Reactie Susteen:

Geachte heer Pronk,
Geachte heer Pronk,
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service. U heeft een energiescan via de gemeente geboekt. Bij een energiescan adviseren we welke maatregelen u kunnen helpen met het terugbrengen van uw energieverbruik, inclusief indicatieve kosten hiervan. Omdat u al veel heeft gedaan aan isolatie, en investeringen daarin slechts marginale verbeteringen opleveren, hebben we u dat niet verder geadviseerd. De volgende grote stap voor u is gasloos. Hier hebben we u over geïnformeerd inclusief de indicatie van de kosten.
Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen we dat graag.
Richard Both

zwaan

Prettig contact met de persoon die geweest is.

Van der Meijden

Vriendelijke en deskundige mensen.

Corina

Een vriendelijk en serieuze medewerker die kwam keuren

Esther de Groot

Goed en duidelijk gesprek. Duidelijke rapportage met praktische adviezen.

Mevr.J.E.Braaksma

Vriendelijk en adequate

Wagemaker

Prima! afspraken worden nagekomen en duidelijke uitleg