Jaap Doorenspleet

Heel goede ervaringen met dit bedrijf. De bestelling wordt snel en netjes verpakt door de brievenbus bezorgd.

De mogelijkheden van de muziekpartij. Je kunt deze breed gebruiken. Op de piano, op het keyboard of orgel, de akkoorden voor bijvoorbeeld een gitaar staan erbij en ook de noten waarop je kunt... De mogelijkheden van de muziekpartij. Je kunt deze breed gebruiken. Op de piano, op het keyboard of orgel, de akkoorden voor bijvoorbeeld een gitaar staan erbij en ook de noten waarop je kunt zingen. De pianopartij zou je zelfs in een koor kunnen gebruiken.

Als je muziekpartijen zoekt op de zoekmachine in de webbrowser kom je niet zomaar bij supersongs uit. Er lijken kapers op de kust die gebruik maken van dezelfde kreet "supersongs" Je moet moeite... Als je muziekpartijen zoekt op de zoekmachine in de webbrowser kom je niet zomaar bij supersongs uit. Er lijken kapers op de kust die gebruik maken van dezelfde kreet "supersongs" Je moet moeite doen om bij jullie uit te komen.

John

snelle levering

Gelissen

Snelle en perfecte levering

Veel keuze uit bladmuziek

Vind dat er voor keyboard iets meer variatie mag komen

Will rompelberg

Nvt

Gerard

Goed en snel.

Prijs en kwaliteit

Meer digitale nummers dan kopen we eerder

C.H. van de Burgwal

Zeer goed

Snelle reactie

anoniem

ruim assortiment, snelle levering

Stichting Nostalgia

Hetgeen je bestelt, heb je binnen de kortste keer keren goed verzorgd thuis

Ik geef gratis mondharmonica les aan longpatiënten die geen muzikale ervaringen hebben. De simpele, maar wel goede, arrangementen van leuke liedjes maken mij het een stuk gemakkelijker om les te... Ik geef gratis mondharmonica les aan longpatiënten die geen muzikale ervaringen hebben. De simpele, maar wel goede, arrangementen van leuke liedjes maken mij het een stuk gemakkelijker om les te geven. Dank daarvoor.

Nog geen idee. Kan ik ook verzoeknummers indienen?

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat uw vraag betreft: suggesties zijn altijd welkom; onze arrangeur bekijkt dan of het geschikt en mogelijk is voor uitgave bij SuperSong.