Prive

Directe reactie, en vlotte levering na bestellen.

Overzichtelijk en ruim aanbod.

H. Drummen

Positief

makkelijke toegang, tube voorbeelden

selectie mogelijkheden

van Thillo

Is goed

Soort nieuwsblad

Wim lievens

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan en waren altijd in orde

Mooi uitgeschreven muziek en tekst (heel duidelijk)

Voor mij is het zo heel goed

Marjo van Seggelen

Snelle levering,jammer dat je eigenlijk ook betaald voor piano/orgel

Mooie muziek

Als er staat ballad moet je ZELF maar kunnen uit zoeken welke ballad,.of wel geluid je aan de rechterhand toevoegt.Waarom voegen jullie dit niet toe?(is voor mij nog nog niet altijd handig,duurt... Als er staat ballad moet je ZELF maar kunnen uit zoeken welke ballad,.of wel geluid je aan de rechterhand toevoegt.Waarom voegen jullie dit niet toe?(is voor mij nog nog niet altijd handig,duurt langer)

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Het combineren van het keyboard-, orgel- en piano-arrangement heeft enkele voordelen. De bladmuziek wordt hierdoor niet duurder. De voordelen zijn: de drukkosten zijn lager, de bladmuziek blijft steviger staan op het instrument en u vindt bij het orgel- en piano-arrangement akkoorden voor de gevorderde toetsenist en ook meerstemmigheid.
Bij het ritme geven wij aan welke style u zou kunnen gebruiken, bijvoorbeeld: ballad. De diverse merken en modellen keyboards hebben allemaal verschillende styles. Daarom dient u zelf de begeleiding te kiezen. Bovendien hangt het ook wel af van de smaak van de gebruiker.

P. Kroon

Ik vind alleen een nadeel dat er zoveel in C genoteerd staat!

Het is wel duidelijke muziek maar van mij zou het iets moeilijker mogen zijn!

Niet gezien! Misschien zouden er iets meer accoordwisseling en overgangen met bv dim en sub accoorden alsmede zekst en none!

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
SuperSong bladmuziek staat bekend om zijn gemakkelijk speelbare arrangementen. Het gebruik van veel voortekens wordt daarom zoveel mogelijk vermeden. Bij het keyboard-arrangement worden moeilijke akkoorden niet gebruikt, omdat bij het éénvinger-systeem deze akkoorden niet bij alle keyboards voorhanden zijn. In het orgel- en piano-arrangement worden deze akkoorden (indien mogelijk) wel gebruikt.

Mijntje

Snel en goed bereikbaar

Goede service

Beerens Gino

Naar mijn mening ben ik zeer tevreden over de service en aanbod ...ook zijn de partituren zeer duidelijk

Groot aanbod en snelle service

Als ik (men) een titel van een lied zou opsturen ....kan dat op partituur geschreven worden ?

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat uw vraag betreft: suggesties zijn altijd welkom. Het hangt echter van diverse factoren af, of wij daadwerkelijk kunnen overgaan tot uitgave van... Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat uw vraag betreft: suggesties zijn altijd welkom. Het hangt echter van diverse factoren af, of wij daadwerkelijk kunnen overgaan tot uitgave van bladmuziek.

Leynen Roger

Zeer goed verzorgt

Goed overzicht

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Bedankt voor uw beoordeling. Bij een verzending naar België zijn wij helaas afhankelijk van de bezorging door PostNL en de Belgische Post. De verzendtijd duurt dan altijd enkele dagen langer.

woos alex

Ik heb jammer genoeg niet de volledige song ontvangen. Hij begint in C en gaat dan over in D.

nog onbekend

nog onbekend

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Bedankt voor uw beoordeling. Jammer genoeg hebben wij u geen enkele keer kunnen bereiken, aangezien het door u opgegeven e-mailadres niet werkt. Wij kregen steeds de melding: "Mail delivery... Bedankt voor uw beoordeling. Jammer genoeg hebben wij u geen enkele keer kunnen bereiken, aangezien het door u opgegeven e-mailadres niet werkt. Wij kregen steeds de melding: "Mail delivery failed". Ook op uw telefoon kregen wij geen gehoor.
Wat betreft uw opmerking: bij de Leveringsvoorwaarden en bij Info in onze webwinkel staat: "Bij sommige SuperSongs is bij de arrangementen een intro, een bridge of een modulatie weggelaten. De bladmuziek van SuperSong is geen exacte kopie van het origineel, maar gemakkelijk speelbaar gearrangeerd."