Rijn

Goed aanbod en goede levering.

Goede aanbod

Niet

Steenbeke Pascal

Ik ben niet zo tevreden want heb nog niks ontvangen van de partituren die ik heb besteld bij jullie. Als ik mijn partituren heb dan kan ik een nieuwe beoordeling geven . Met vriendelijke groeten... Ik ben niet zo tevreden want heb nog niks ontvangen van de partituren die ik heb besteld bij jullie. Als ik mijn partituren heb dan kan ik een nieuwe beoordeling geven . Met vriendelijke groeten pascal

Momenteel geen

Veel snellere levering , desnoods via download

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Geachte Pascal Steenbeke,
Geachte Pascal Steenbeke,
Jammer, dat u uw beoordeling niet heeft herzien. U heeft ons inmiddels al meer dan een week geleden laten weten, dat u het pakketje wel ontvangen heeft. Bij de verzending zijn wij afhankelijk van PostNL en BPost. Wij betreuren de langere bezorgtijd, maar hebben hier jammer genoeg geen invloed op. Helaas heeft u op ons herhaaldelijk verzoek uw beoordeling te herzien, nog niet gereageerd.

H.koning

Zoals altijd perfect.

Op tijd en correct

Vaste klanten belonen.

Steijaert

Prima firma veel keuze in blad muziek.

Duidelijk omschreven en goede zoekfuncties.

Geen, uitstekend. Bestel hier regelmatig.

Snelle l

Lex philippo

Top super,verzonden en goede kwaliteit

Leuke muziek

Breder scala misschien

John Bercx

Bladmuziek wordt vlotjes opgestuurd.

Duidelijke informatie.

Website kan iets levendiger gemaakt worden; gebruik eens personen en ook hier geldt: Less is more!

Jan Teeuw

Grandioze service

duidelijke uitgave goed getoonzet

B. Pasman

Goede service, snelle levering

J.Beeuwkes

Vroeger tijdens Stef Meeder was ik geabonneerd. Muziekstukken werden steeds onbekender en de zetting niet altijd de mijne. Af en toe probeer ik enkele nummers, maar vaak toch lastiger... Vroeger tijdens Stef Meeder was ik geabonneerd. Muziekstukken werden steeds onbekender en de zetting niet altijd de mijne. Af en toe probeer ik enkele nummers, maar vaak toch lastiger akkoordzetting dan in beknopte omschrijving aangegeven.

Snelle levering.

Lastig zoeken op de site. Mis actuele muziek en de snelheid van beschikbaarheid daarvan.