J H Hogeboom

Netje en vlot gemakkelijk

Diversiteit van muziek

Jo

Alles is vrij vlot verlopen

Goede opvolging

Langer wachten om te reageren dat jullie de betaling nog niet ontvangen hebben, zeker als er een weekend tussen zit.

Van biezen

Heel goed

Netjes verpakt

Nico Stalenburg

2x bladmuziek aangeschaft: Vissen van het schaep met 5 poten en toveren van Herman van Veen. Beide waren een onvolledige versie van het lied. de bladmuziek was niet duur maar toch nog zonde van mijn... 2x bladmuziek aangeschaft: Vissen van het schaep met 5 poten en toveren van Herman van Veen. Beide waren een onvolledige versie van het lied. de bladmuziek was niet duur maar toch nog zonde van mijn geld!

makkelijke bestelsite

Als de bladmuziek niet de volledige versie van het lied behelst is het van belang om dat luid en duidelijk te melden!!

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Bedankt voor uw feedback. SuperSong staat bekend voor zijn hoge kwaliteit bladmuziek, die voor iedere muzikant gemakkelijk speelbaar is gearrangeerd. In onze leveringsvoorwaarden staat daarom:... Bedankt voor uw feedback. SuperSong staat bekend voor zijn hoge kwaliteit bladmuziek, die voor iedere muzikant gemakkelijk speelbaar is gearrangeerd. In onze leveringsvoorwaarden staat daarom: "Bij sommige SuperSongs is bij de arrangementen een intro, een bridge of een modulatie weggelaten. De bladmuziek van SuperSong is geen exacte kopie van het origineel, maar gemakkelijk speelbaar gearrangeerd."

Alwin Van Der Veen

Goede en nette snelle levering

Goed bespeelbare bladmuziek

Heel goed

Vlug en verzorgd

Nee alles is oké

Jan dijkgraaf

Goed voor mij alles leuk bespeelbaar h.g. Jan

Ton Derksen

Makkelijke te vinden

Bladmuziek tonen

Jill

Ken het bedrijf al jaren, zo leuk geschreven. Vooral de keyboard muziek gebruik ik voor de accordeon. Ze leveren op tijd en super snel en netjes verpakt.

perfecte manier van schrijven

Jammer dat er geen serries meer als lidmaatschap wordt uitgegeven. Was vroeger altijd feest als er weer iets binnen kwam.