woos alex

Ik heb jammer genoeg niet de volledige song ontvangen. Hij begint in C en gaat dan over in D.

nog onbekend

nog onbekend

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Bedankt voor uw beoordeling. Jammer genoeg hebben wij u geen enkele keer kunnen bereiken, aangezien het door u opgegeven e-mailadres niet werkt. Wij kregen steeds de melding: "Mail delivery... Bedankt voor uw beoordeling. Jammer genoeg hebben wij u geen enkele keer kunnen bereiken, aangezien het door u opgegeven e-mailadres niet werkt. Wij kregen steeds de melding: "Mail delivery failed". Ook op uw telefoon kregen wij geen gehoor.
Wat betreft uw opmerking: bij de Leveringsvoorwaarden en bij Info in onze webwinkel staat: "Bij sommige SuperSongs is bij de arrangementen een intro, een bridge of een modulatie weggelaten. De bladmuziek van SuperSong is geen exacte kopie van het origineel, maar gemakkelijk speelbaar gearrangeerd."

T. Schütz

Vlotte bediening en interessante pakkende arrangementen van de muziek!

Goed in het gehoor liggende arrangementen van de muziek en 2 soorten bewerkingen van de melodie en ook de melodie apart uitgewerkt.

Het zou extra interessant zijn wanneer je een besteld nummer ook in bewerkingen zou kunnen bestellen voor andere muziekinstrumenten dan orgel en piano, voorbijvoorbeeld apart voor blaas- en of... Het zou extra interessant zijn wanneer je een besteld nummer ook in bewerkingen zou kunnen bestellen voor andere muziekinstrumenten dan orgel en piano, voorbijvoorbeeld apart voor blaas- en of strijkinstrumenten.

evers

Zeer goed

product was niet bezorgd door de post. Hun hebben zelf gebeld en direct een nieuw exemplaar gestuurd. Prima service.

van Haren

snelle levering

meer orgel muziek

Cis van Ommeren

Goed??

Niet van toepassing

Vind jullie best wel duur helaas. Misschien het nummer niet voor keyboard, orgel en piano op 1 blad versturen, maar alleen voor het betreffende instrumenten

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Bedankt voor uw feedback. SuperSong staat al tientallen jaren bekend om zijn hoge kwaliteit bladmuziek, met elk arrangement zorgvuldig gearrangeerd voor een prettige speelbeleving. Veel van onze... Bedankt voor uw feedback. SuperSong staat al tientallen jaren bekend om zijn hoge kwaliteit bladmuziek, met elk arrangement zorgvuldig gearrangeerd voor een prettige speelbeleving. Veel van onze klanten gebruiken dan ook meerdere arrangementen. Probeert u het zelf ook eens, want elk arrangement heeft een ander geluid.

Marco Rongen

Prima, gewoon goed!

Uitgebreide assortiment/songlist. Mooie arrangementen voor (beginnende) pianisten.

Website heeft een wat verouderd uiterlijk, kan wat moderner/betere uitstraling.
De zoekfunctie kan worden verbeterd, deze werkt niet altijd.

jw de ruiter

Heel goed

niet

niet

Jan Breider

Veel leuke muziek en duidelijk.

Goede correcte service

Voor mij niet van toepassing

H. van den Broek

Vlot afgehandeld en bezorgd via post nl

prima blad muziek en geschikt voor orgel en keybord, teven in zettingen die eenvoudig te spelen zijn.

Reinier

Goed en snel

Zoeken op songs is makkelijk

Maak niet elk veld verplicht. Mag ik bij het feedback geven toch zelf wel bepalen?