Jan Eekhoudt

Waardeloos. De toonsoort kwam niet overeen met het origineel en ik miste een belangrijk deel van de song. Ik koop hier niet meer.

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat SuperSong niet aansloot bij uw verwachtingen. Wel willen wij u graag wijzen op de toonsoort die bij elke SuperSong staat vermeld in de... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat SuperSong niet aansloot bij uw verwachtingen. Wel willen wij u graag wijzen op de toonsoort die bij elke SuperSong staat vermeld in de webshop. Verder staat SuperSong er om bekend dat elk arrangement gemakkelijk speelbaar is gearrangeerd. In onze leveringsvoorwaarden staat daarom ook: "Bij sommige SuperSongs is bij de arrangementen een intro, een bridge of een modulatie weggelaten. De bladmuziek van SuperSong is geen exacte kopie van het origineel, maar gemakkelijk speelbaar gearrangeerd."

Geers

Snelle l evering

Reinilde Zevenbergen Muziek

Snelle levering. Veel nummers voorhanden.

Veel nummers voorhanden

Beetje duur, zeker met de verzendkosten erbij

Marga Fraats

Al heel veel jaren .....met héél lange tussenstop .....maar tóch, nog steeds blij met diversiteit qua nummers die separaat te verkrijgen zijn....

Verschillende zettingen, eerst de makkelijke en als je die beheerst de wat moeilijker versie....

Een kortingsstaffel bij bestelling meerdere nummers .
Zou graag van nieuwe nummers op de hoogte worden gebracht

Van den Breen Eddy

Goede service

geen dure prijzen

meer keuze van oldiessongs

N.v.d.Lee

Snelle levering super, jammer dat u niet alleen voor keyboard wilt leveren. Zou dan wellicht goedkoper kunnen.En geen verspilling !!

Snelle levering.

Bladmuziek gescheiden aanleveren.

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Het apart laten drukken van bladmuziek voor keyboard, orgel en piano zou niet goedkoper, maar net duurder zijn. Bovendien gebruiken veel van onze klanten twee of alle drie de arrangementen.

Roelof Oldenburger

Toen ik er 2 of 3 jaar geleden mee in aanraking kwam was ik super enthousiast. Wat een hoeveelheid diverse soorten bladmuziek. Heb direct heel veel gekocht. Sinds een jaar vind ik het eigenlijk een... Toen ik er 2 of 3 jaar geleden mee in aanraking kwam was ik super enthousiast. Wat een hoeveelheid diverse soorten bladmuziek. Heb direct heel veel gekocht. Sinds een jaar vind ik het eigenlijk een aanfluiting. Alleen nog maar oubollige met name nederlandstalige muziek. Ik heb laatst nog een keer alle bladmuziek doorgenomen op de site en heb nog wat gevonden uit jullie gouden tijd. Ik vrees dat het vanaf nu voor mij klaar is.

De hoeveelheid bladmuziek. De nette en snelle verzorging.

De muziek die er maandelijks bijkomt is eenzijdig en voor 80+

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Door verschillende oorzaken kunnen wij vanaf 2019 geen actuele liedjes meer toevoegen aan onze SuperSong lijst. De rechten om bladmuziek te mogen vervaardigen zijn sindsdien bijna allemaal in het... Door verschillende oorzaken kunnen wij vanaf 2019 geen actuele liedjes meer toevoegen aan onze SuperSong lijst. De rechten om bladmuziek te mogen vervaardigen zijn sindsdien bijna allemaal in het bezit zijn van een grote Amerikaanse uitgever. Helaas geeft deze geen toestemming tot publicatie, waardoor wij genoodzaakt waren te stoppen met ons abonnementen systeem en alleen nog rechtenvrije muziek kunnen uitgeven.

Cees

Zeer goed !!

Zou het niet weten

Bergsma Pieter

Vlot, duidelijk, positief

Perfecte lay out partituren

Kan de partituren niet vooraf inzien, jammer

Geldens

Goede service

Kunt muziek beluisteren zodat je het juiste hebt.

Weinig Vlaamse hits