Hieronymus Valster

Mijn ervaring is positief, het is als een heerlijk gerecht waar je geen genoeg van krijgt.
Je leert jezelf nog meer kennen, communiceren is echt verbetert.

Michel

De training geeft een goede basis en handvatten waarmee ik zelf in de praktijk aan de slag kan.

Erg leerzame en confronterende cursus, die mijn zelfbewustzijn en zelfvertrouwen heeft vergroot.

Anja Rossingh

Fijne open en vertrouwde sfeer, mooie locatie/faciliteiten en kundige docenten

Leuke training, leuke trainer, leuke eye-openers.

Inzicht gekregen in mijn eigen stijl en mijn sterke kanten en hoe ik dit kan toepassen.

Ik wil graag mijn waardering uiten voor de uitstekende middle management opleiding die ik onlangs heb gevolgd. De cursus bood een uitstekende balans tussen praktijk en theorie, waardoor ik mijn... Ik wil graag mijn waardering uiten voor de uitstekende middle management opleiding die ik onlangs heb gevolgd. De cursus bood een uitstekende balans tussen praktijk en theorie, waardoor ik mijn organisatie beter kon begrijpen en mijn inzicht in de onderlinge verhoudingen en structuren kon verdiepen. De modellen van Kotter en Quinn en Rohrbaugh, hebben geen geheimen meer voor mij. Deze theoretische kaders zijn buitengewoon nuttig gebleken en direct toepasbaar in mijn dagelijkse taak als manager.

Ik wil ook graag de deskundigheid en de betrokkenheid van de docent benadrukken. Haar expertise was duidelijk merkbaar en ze slaagde erin om de lesstof op een zeer begrijpelijke en boeiende manier over te brengen. Haar vermogen om een ontspannen sfeer te creëren terwijl ze toch de volledige cursusdag optimaal benutte vond ik top. Haar nuttige tips hebben mijn professionele ontwikkeling echt verrijkt.

Al met al ben ik zeer tevreden met de kwaliteit van de opleiding.

Ik heb zeker wat geleerd, maar heb niet het gevoel dat ik heb geleerd leiding te geven zonder macht. Hiervoor had meer literatuur en passende oefeningen aangeboden mogen worden.

Cor

Prettige cursuleider, mooie locatie. Algeheel fijne trainingn en zeker toepasbaar in mijn werk.
Goede afwisseling van technieken en ook even de lunchwandeling zeker erin houden!