André Renkema

Bijzonder waardevol en op het juiste moment voor mij (voor mij is de functie van adviseur nieuw) .
Verder goede docenten en goed documentatiemateriaal

Marieke

Docenten met veel vakkennis is een groot pluspunt. Het is mooi om het adviesvak vanuit verschillende invalshoeken te benaderen.

Veel geleerd in twee dagen tijd, goede opbouw met veel informatie. Misschien wel net te veel voor 2 dagen. Een extra trainingsdag of meer tijd tussen de twee bijeenkomsten was beter geweest.

Judith

Een hele leerzame training waarin ik goede tools heb geleerd.

Jeroen

Ik heb echt concrete tools gekregen om een betere time-manager te worden.

Bert

Na de voorgaande leiderschap training gaf ook deze training toch weer een kijkje op leiderschap vanuit een andere hoek. De training heeft daarmee bijgedragen aan mijn competenties.

Joyce

Leuke training, in 2 dagen veel geleerd, ik zou hem zeker aanbevelen

Levendige bijeenkomsten met leerzame intervisie

Ik vond het een waardevolle training omdat het mij nieuwe inzichten heeft gegeven hoe ik naar mijn medewerkers en team kan kijken. Maar vooral ook hoe zij naar mij kunnen kijken. Wat is het effect... Ik vond het een waardevolle training omdat het mij nieuwe inzichten heeft gegeven hoe ik naar mijn medewerkers en team kan kijken. Maar vooral ook hoe zij naar mij kunnen kijken. Wat is het effect van je handelen en wat levert het op. Voor nog meer effectiviteit van de training hadden er wel een paar dingen uit gemogen zodat andere onderwerpen meer konden worden uitgediept.