Ik heb een veilige en prettige leeromgeving ervaren. De trainster Karin was erg betrokken bij de deelnemers en zorgde voor een veilig leeromgeving.

Prettig, duidelijk. Alle informatie optijd ontvangen

Een zeer interessante opleiding om kennis te maken met het vak Marketing & Communicatie, echter kost het maken van de opdracht wel heel veel tijd in een betrekkelijk korte tijd.

Linda

Ik ging zonder verwachtingen de training in. Deze dagen hebben mij veel handvatten gegeven voor mijn dagelijkse werkzaamheden maar ook goede voorbereidingen op 'moeilijke' gesprekken. Hoewel ik geen... Ik ging zonder verwachtingen de training in. Deze dagen hebben mij veel handvatten gegeven voor mijn dagelijkse werkzaamheden maar ook goede voorbereidingen op 'moeilijke' gesprekken. Hoewel ik geen fan ben van rollenspellen heb ik hier wel veel uit kunnen halen.

Jeroen

De cursus helpt bij het bepalen van je talenten en het in kaart brengen van wat je nou écht wilt bereiken in je leven/carrière

De training is qua inhoud een goede kennismaking met het vakgebied Finance en helpt je de cijfers beter te begrijpen.

Als startende projectleider leerzaam door uitleg van methodieken en die ook toe kunnen passen tijdens de training.

Marlein

Erg leuke en interessante trainingsdagen, duidelijke leeromgeving, interessant lesmateriaal, zeer Inspirerende en gepassioneerde docent

Door de training heb ik nu meer inzicht tot wat mij belemmerd in mijn ontwikkeling als een sales medewerker. Ook heb ik handige tools meegekregen die ik kan gebruiken om de dingen die mij belemmeren... Door de training heb ik nu meer inzicht tot wat mij belemmerd in mijn ontwikkeling als een sales medewerker. Ook heb ik handige tools meegekregen die ik kan gebruiken om de dingen die mij belemmeren aan te pakken.