Jolien

Ik vond het confronterend, maar op een goede manier. Ik werd me bewust van mijn eigen gedrag en de natuurlijke of logische reactie van een ander op mijn gedrag. Ik heb handvatten gekregen om mijzelf... Ik vond het confronterend, maar op een goede manier. Ik werd me bewust van mijn eigen gedrag en de natuurlijke of logische reactie van een ander op mijn gedrag. Ik heb handvatten gekregen om mijzelf uit te spreken, ondanks de mening van een ander.

Iwan Wetzels

* gestart onder aan het wandelpad van de berg, met de tijd goed om kunnen gaan met mijn belemmerende gedachten (kloven en ravijnen), nu 3/4 onderweg op de berg en nu zorgen om het ingeslagen pad te... * gestart onder aan het wandelpad van de berg, met de tijd goed om kunnen gaan met mijn belemmerende gedachten (kloven en ravijnen), nu 3/4 onderweg op de berg en nu zorgen om het ingeslagen pad te blijven volgen;
* ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan!!!!

Positief, leuk sfeer en trainer met een paar handige tools om in de praktijk toe te passen

Hee boeiend, breed diepgang, zeer kundige docenten

Willeke

Fijne sfeer en goede voorbereiding van de docent. Leuk om uit te wisselen met professionals uit diverse werkvelden. Leerzaam. Veel theorie.

De cursusleider gaf de training op de prettige manier. De opzet van de training was goed.

Het was prettig om in een groep samen te werken met zoveel verschillende invalshoeken. Het is ook fijn dat de docent zijn materialen deelt.

André Renkema

Bijzonder waardevol en op het juiste moment voor mij (voor mij is de functie van adviseur nieuw) .
Verder goede docenten en goed documentatiemateriaal

Marieke

Docenten met veel vakkennis is een groot pluspunt. Het is mooi om het adviesvak vanuit verschillende invalshoeken te benaderen.