Stralex

Was de levering op tijd?
Voldoet het product aan uw wensen?

M. van den Berge

Ik heb dit product aan mijn schoonzoon gegeven voor zijn verjaardag. Ik kan dus nog geen echt oordeel geven.
Zodra hij het heeft opgehangen zal ik dmv mijn mail mijn uiteindelijk mening kunnen geven.

Ik ben zeer tevreden over de tv standaard economy van Stralex. Er zat ook een duidelijke handleiding, gereedschap en schroeven bij.
Alles overzichtelijk geordend.
Zeer tevreden over het...
Alles overzichtelijk geordend.
Zeer tevreden over het product!
Goede kwaliteit

Goossens I.

Zeer verzorgde en gedetailleerde web side.

PTM SCHELLINGS

Goede service. 1 opmerking de levering door DHL Was slecht. 4 dagen moeten wachten!

Historisch museum Ede

Zeer mooi en stabiel product. Hier is kan het historisch museum Ede jaren plezier van hebben.

Technisch gezien bleek er iets niet goed voor gemonteerd te zijn, ik kwam daardoor niet uit de handleiding, mijn buurman heeft me moeten helpen, volgens mij is het eindresultaat niet zoals het moet... Technisch gezien bleek er iets niet goed voor gemonteerd te zijn, ik kwam daardoor niet uit de handleiding, mijn buurman heeft me moeten helpen, volgens mij is het eindresultaat niet zoals het moet zijn maar uiteindelijk werkt het wel maar zit één onderdeel niet correct gemonteerd.

Dit was de eerste keer dat wij iets bestelden bij Stralex.
Wij zijn zeer tevreden