Stralex

Was de levering op tijd?
Voldoet het product aan uw wensen?

Fam. Lekx

Uitstekende producten, solide kwaliteit, netjes afgewerkt, en meer dan kompleet. Een aanrader als je een mooie draaibare voet voor je multimedia device zoekt!

Het is al fijn dat er een video bij zat van de montage maar daarin zaten grote sprongen waarmee zaken weggelaten werden. Daardoor was ik toch weer op een ouderwetse zwart/witte gebruiksaanwijzing... Het is al fijn dat er een video bij zat van de montage maar daarin zaten grote sprongen waarmee zaken weggelaten werden. Daardoor was ik toch weer op een ouderwetse zwart/witte gebruiksaanwijzing aangewezen. In de huidige tijd zou ik gewoon een goede video maken van de montage. Dit zou mij in ieder geval beter uitkomen.

Wat betreft de levering: tussen het bericht van verzending en ontvangst zaten 3 dagen!

Wilco

Tot op heden al 8 dagen aan het wachten op m'n bestelling. Product was af fabriek verkeerd verstuurd en tot had gisteren weer verstuurd moeten zijn. Als ik na vraag doe over welke dienst bezorging... Tot op heden al 8 dagen aan het wachten op m'n bestelling. Product was af fabriek verkeerd verstuurd en tot had gisteren weer verstuurd moeten zijn. Als ik na vraag doe over welke dienst bezorging verzorgt krijg ik antwoord dat er geen track and tracé bekend is. Ik hoop dat er actie wordt ondernomen

Ad de Haas

Handleiding met de installatieinstructie vormgeven in grotere letter

J buikema

Goedendag wij zijn zeer tevreden we hadden na 5 uur besteld
en volgende dag smiddags al in huis.
goed geregeld. mvg