Stralex

Was de levering op tijd?
Voldoet het product aan uw wensen?

jblomme

Lekker snel antwoord per mail over mijn vraag wat een juiste tv voet zou zijn voor mijn tv. link erbij om meteen te bestellen en de volgende dag al in huis. perfect.

1. de bijgeleverde bouten zijn te kort voor het nieuwe type (6-serie) van Samsung, nl 4 cm ipv 5 cm
2. de handleiding is niet duidelijk, mn voor de bevestiging van het draaideel. Het zou hebben geholpen als er, ipv alleen plaatjes, ook verklarende tekst bij had gestaan.
Beide tekortkomingen hebben veel extra moeite en tijd voor de installateur gekost.

De handleiding kon wel wat duidelijker naar mijn gevoel.

Ondernemer

Eenmaal uit de doos is de glazen rand wel kwetsbaar. Met vervoer (naar beurs e.d.) niet altijd even handig, of je moet hem weer uit elkaar halen. Onder plaat met 2 man gemonteerd (maar dat kan ook... Eenmaal uit de doos is de glazen rand wel kwetsbaar. Met vervoer (naar beurs e.d.) niet altijd even handig, of je moet hem weer uit elkaar halen. Onder plaat met 2 man gemonteerd (maar dat kan ook aan ons liggen) dus nniet handig om te demonteren en alleen op te zetten op een beurs bv.