Klaas Mulder

Een Geurts kachel gekocht bij het stokertje in Joure. 8 weken daarna geplaatst door twee doorgewinterde installateurs die meedenken en terplekke oplossingen bedenken. Top.

Duidelijke communicatie.

Laat te wensen over

In de winkel in Joure erg netjes en vriendelijk geholpen tijdens de aankoop van onze kachel.

Jan Thijmen de Groot

Goede ervaring, duidelijk en oprecht. Probleem oplossend en vakmensen.

Soepel en meedenkend

Ervaring was goed.

Goede uitleg

v Panhuis

Zeer goed advies gekregen bij aankoop en plaatsing houtkachel.

Duidelijke informatie over het vermogen van de houtkachel en perfecte plaatsing.

Janny Vrieling-Vos

De ervaring met het Stokertje zijn prima,de medewerker was goed en vlot met de werkzaamheden en heeft ervoor gezorgd dat ik niet lang in de kou hoefde te zitten. Hij was erg vriendelijk en... De ervaring met het Stokertje zijn prima,de medewerker was goed en vlot met de werkzaamheden en heeft ervoor gezorgd dat ik niet lang in de kou hoefde te zitten. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede communicatie .

André

Alles netjes en goed afgewerkt.

Verkoper was zeer behulpzaam en kundig met de producten.

jansma

Een bedrijf die werk levert zoals het hoort maar wat je nog
zelden krijt.

vakwerk, goed overleg,juiste prijs/kwaliteitsverhouding

Houtkachel gekocht; Beaufort Advanced. Brand SUPER!

Keuze

M vd H

Tijdens bezoek aan showroom erg vakkundig geholpen met goede adviezen; hierdoor op een ander type kachel terecht gekomen dan waar we in eerste instantie voor kwamen kijken. En voor de lezers: nee,... Tijdens bezoek aan showroom erg vakkundig geholpen met goede adviezen; hierdoor op een ander type kachel terecht gekomen dan waar we in eerste instantie voor kwamen kijken. En voor de lezers: nee, dit was geen duurdere kachel maar een heel mooi Scandinavisch exemplaar van Jotul met een hele variabele stook capaciteit waardoor je zowel voor de warmte kan stoken als voor een lekker knus sfeertje. De installatie gebeurde door een super vriendelijke medewerker ( Klaas ) die rustig de tijd nam tekst en uitleg te geven, advies gaf en alles keurig netjes aansloot op het bestaande kanaal en de kachel heerlijk knapperend opleverde voordat hij huiswaarts keerde. Aldus een bijzonder tevreden klant.

Gemoedelijk contact. Komen afspraken na. Erg nette monteur.