7.9/10
8.1/10
7.9/10

Willem

Ik was opzoek naar onderdelen voor mij houtkachel. Nergens waren de onderdelen meer verkrijgbaar. Mijn laatste hoop was het Stokertje. Na een mailtje was ik doorverwezen naar de werkplaats. Zeer...

Veel tweedehandse onderdelen op voorraad.
Snelle mail service uit de werkplaats

Gerard van seventer

Deze tekst is te bekijken op: https://www.stokertje.nl/gastenboek/toevoegen en eigendom van ´t Stokertje lees ook de https://www.stokertje.nl/disclaimer

We hadden een klacht over een...

Kapenga

Ervaring is goed.

Veel keuze

Betty de Roo

Prima Ervaring. Goede informatieverstrekking en prima installatie.

Goede informatieverstrekking

M kaaijk

Verkopen ja de serves is slecht. Donderdag 2 pelletkachel gekocht verkoper vertelde dat je subsidie kreeg als deze aangesloten werden door een erkende installateur. Nu mooi niet dus geen subsidie op...

Willen graag verkopen

Vd bersselaar

Zeer positieve ervaring ,al eerder een gaskachel aangeschaft en nu een houtkachel voor andere woonruimte

Goed luisteren naar onze wensen ,samen kijken naar de beste mogelijkheden ,en de tijd er voor nemen

Jan

Oplossingen kan beter, moet beter zelfs. Wij ziten dagen in de kou vanaf 24 dec. 17 en kan pas na bellen 5 januari opgelost worden was eerst 17 januari.
Belofte om terug gebeld te worden 2...

Ja. Verkopen is niets mis mee.

Klantvriendelijke telefonische beantwoording van de vragen die wij stelden. Ook toen wij de kachel die we op het oog hadden in Orvelte kwamen bekijken, kregen we heldere informatie. Goede controle...

Met name de klantvriendelijke monteur die de kachel plaatste bezat ook een forse dosis geduld en probeerde alle wensen die we hadden zo optimaal mogelijk in te vullen.

GW van Nieuwenhuijzen

Kachel aangeschaft.

Vakkennis installateur

Janke de Jong

Plaatsing van de kachel ging super vlot.
Naderhand is er een probleem op getreden, maar dit heeft het bedrijf naar volle tevredenheid opgelost.
Zodat ik uitermate tevreden ben.

Dat men zich als bedrijf steeds probeert te verbeteren en de evtulele problemen goed oplost.