Prima communicatie en snelle levering

Kampeerterrein Buitenduin

Goede service en snelle levering. Ook telefonisch bereikbaar voor advies

Jaap

Bestelling ontvangen. Alleen is het dan schokkend te ervaren zo veel bezorgkosten te betalen voor twee zakken die in een enveloppe zitten. De enveloppe past gewoon door de brievenbus.

Reactie Stofzuigeronline:

Bedankt voor uw reactie. Ik vind uw reactie "riekt naar misleiding" (in uw privé bericht) in deze erg overdreven. Vóórdat u de bestelling plaatst vermelden we duidelijk de verzendkosten. Tevens... Bedankt voor uw reactie. Ik vind uw reactie "riekt naar misleiding" (in uw privé bericht) in deze erg overdreven. Vóórdat u de bestelling plaatst vermelden we duidelijk de verzendkosten. Tevens staat zoals bij de meeste websites, "onderin de website", vaak meer belangrijke info en links naar o.a. kosten voor verzending. Zo ook bij ons. Voor wat betreft de verzendkosten: Bedrijven betalen bij PostNL per definitie méér voor de verzending van een pakket dan een particulier. En dan komt er ook nog eens 21% btw overheen. Alleen als je echt héél veel pakketten verzend, krijg je een beetje korting. U kunt er niets mee, maar dan weet u hoe het zit. Evengoed hartelijk dank voor uw bestelling.

Duidelijke website

S.H.Goey

Adequaat reagerend bedrijf, staat altijd open voor mijn suggesties, goede service