Maud Onderstal

Prettige site. Nadat ik gevraagd had om mijn vraag via Whatsapp te beantwoorden, omdat de telefoon even niet opgenomen werd en ik d ed Voicemail inspraak, kreeg ik binnen enkele uren al een... Prettige site. Nadat ik gevraagd had om mijn vraag via Whatsapp te beantwoorden, omdat de telefoon even niet opgenomen werd en ik d ed Voicemail inspraak, kreeg ik binnen enkele uren al een duidelijk antwoord. Daar kon ik wat mee!

Marina Repko

Prima, kreeg zakken snel

Marc Francois

Super snel voor onderdelen versturen

I Van Dijken

Vriendelijk snelle verzending

Irvin Schutz

Heb onlangs stofzuigerzakken voor mijn Kirby besteld …twee dagen later krijg ik twee koolborstels opgestuurd . Gemeld middels een mail, want telefonisch was men niet te bereiken. Nog steeds geen... Heb onlangs stofzuigerzakken voor mijn Kirby besteld …twee dagen later krijg ik twee koolborstels opgestuurd . Gemeld middels een mail, want telefonisch was men niet te bereiken. Nog steeds geen reactie mogen ontvangen, terwijl voorgaande bestellingen prima waren …

Reactie Stofzuigeronline:

Bedankt voor uw recensie. Ik wil graag even het e.e.a. nuanceren. U heeft op 16 november om 15.23 uur 2 stofzakken besteld. Één dag later op 17 november heeft u 2 koolborstels ontvangen. (excuses... Bedankt voor uw recensie. Ik wil graag even het e.e.a. nuanceren. U heeft op 16 november om 15.23 uur 2 stofzakken besteld. Één dag later op 17 november heeft u 2 koolborstels ontvangen. (excuses daarvoor, dit was een vergissing) Dit heb ik u ook medegedeeld n.a.v. uw mail van 17 november om 12.53 uur, toen ik u op diezelfde dag om 16.54 uur heb gebeld . Ik heb direct de stofzakken verzonden. Die heeft u vervolgens ontvangen. We hadden helaas geen gemiste oproep van uw nummer, noch een voicemailbericht. Dat wil niet zeggen dat u ons niet gebeld heeft, maar waarschijnlijk was er een technisch probleem op het moment dat u belde. Bedankt voor het terugsturen van de koolborstels.

Nathalie

Prima, goede tips

Magda Slingerland

Het product wordt niet heel snel verzonden. Donderdagavond bestelling gedaan, dinsdag in huis.