Patrick Deijkers

Correct en snel

w koolhaas

Snel gevonden op internet en snelle transactie

Chantalle Hodzelmans-Maessen

Snelle levering na vraag

lucienne horemans

Juiste levering. Spijtig geen trackingsysteem

Adriaan van der Meer

Eerst de verkeerde sofzuigerzakken besteld en na telefonisch contact is er een nieuwe bestelling gedaan en de oude teruggezonden. Jammer van de dubbele verzendkosten.

Hélène van der Burg

Cees Lubbers

Stofzuig zakken zijn nog niet geleverd

Reactie Stofzuigeronline:

Als u vragen heeft over uw bestelling kunt u beter contact met ons opnemen ipv het hier te melden. Zo geeft u ons de kans om het in alle redelijkheid uit te leggen waarom uw pakketje langer onderweg... Als u vragen heeft over uw bestelling kunt u beter contact met ons opnemen ipv het hier te melden. Zo geeft u ons de kans om het in alle redelijkheid uit te leggen waarom uw pakketje langer onderweg is dan normaal. U heeft een setje van 3 stofzakken besteld wat door de brievenbus past. U heeft daarom ook 2,50€ korting gekregen op de verzendkosten. Omdat u een paar dagen voor de kerst een bestelling plaatst duurt het extra lang voordat het bij u aankomt. Excuses, maar misschien een idee voor de volgende keer om niet vlak voor Kerst iets online te bestellen wat u snel nodig heeft.

Jan Slegers

Prima, maar niet snel geleverd

Reactie Stofzuigeronline:

Helaas wil het niet altijd lukken om in de drukste (Sint en Kerst) periode van het jaar bestellingen binnen 2 dagen in huis te hebben. Sorry.