2041 beoordelingen

Info over uw order

2041 Reviews

Kim

Goede service

Telefonisch heel fijn en vriendelijk geholpen!

Meerdere proefkaarten kunnen bestellen voor lagere prijs zou fijn zijn, en meerdere kaarten op 1 adres kunnen leveren (leuk als aandenken een trouwkaart bv)

Loïs

Ontzettend veel keuze

Veel keuze, snelle levering pakket trouwkaarten.

Ik wilde er nog 3 trouwkaarten bij bestellen, maar dan moet ik er direct 10 kopen, dat vond ik jammer.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Als je per ongeluk nog een paar kaarten tekort komt, dan kun je ons ook even mailen, want dan lossen we het voor je op.
Succes met het voorbereiden van...
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Succes met het voorbereiden van jullie trouwdag!

Arja

Snelle levering en goed kwaliteit

Pinar

Great software to design your cards, smooth experience and fast service.

Saneit

Snel, klantvriendelijk, meer keuze!

Wordt naar de inhoudt bekeken zoals: formaat afdruk en bij twijfel nemen ze direct contact> indd. Ik had verkeerd bestelling geplaatst en deze kon kosteloos gecorrigeerd worden, ze hebben mij geld... Wordt naar de inhoudt bekeken zoals: formaat afdruk en bij twijfel nemen ze direct contact> indd. Ik had verkeerd bestelling geplaatst en deze kon kosteloos gecorrigeerd worden, ze hebben mij geld bespaard!!

Geen!

Elles

Supermooie kaarten en alles ging heel soepel met bestellen

Duidelijk met prijzen ook. Niet op het laatste moment in een keer veel duurder. Dat is zeer fijn.

Janneke

Snelle levering goede kwaliteit bij ons ontbrak wel wat

Hele goede kwaliteit

Tel goed na hoeveel er van alles in zit

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je tijd. Fijn dat je een reactie hebt geschreven. We hebben intussen contact gehad over wat je mist. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Succes met het voorbereiden van jullie... Bedankt voor je tijd. Fijn dat je een reactie hebt geschreven. We hebben intussen contact gehad over wat je mist. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Succes met het voorbereiden van jullie bruiloft.

Lisanne

Geweldig bedrijf, staat voor haar klanten.

In mijn trouwkaarten stond een typfout. Zonder enige problemen werd dit aangepast en een nieuwe versie opgestuurd.

Alicia

Kaarten zijn netjes, mooie printwerk, sommige dingen zouden duidelijker/makkelijker vermeld kunnen worden

Goede updates, snel, bij een proefdruk krijg je alle kleuren papier en papiersoorten mee gezonden en dat maakt het erg prettig uitkiezen.

Ik heb zelf een pocketfold kaart ontworpen, alleen in het proces vond ik het vrij onduidelijk dat je de pocketfolds los moet bestellen, als je gaat afronden staat er ook nergens een optie om aan te... Ik heb zelf een pocketfold kaart ontworpen, alleen in het proces vond ik het vrij onduidelijk dat je de pocketfolds los moet bestellen, als je gaat afronden staat er ook nergens een optie om aan te vinken dat je de pocketfolds kunt toevoegen, wat vrij onlogisch is aangezien je een pocketfold kaart ontwerpt. Daardoor kom je later tot de conclusie (bij ontvangst proefdrukken) dat je dus ook meer geld kwijt bent per kaart. Dat ik meer moet betalen per kaart maakt mij niet uit maar ik had het wel fijn gevonden als ik dat van te voren zou weten. Wat ik ook onwijs jammer vind is dat de enveloppen waar de pocketfolds in passen niet dezelfde kleur hebben als de pocketfolds.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Voor het eerst ben ik blij met deze negatieve beoordeling.
Voor het eerst ben ik blij met deze negatieve beoordeling.
Ik had een fout gemaakt en daar waren we zonder jouw beoordeling niet zo snel achter gekomen. Sinds een paar weken staan 5 kaartensets om zelf trouwkaarten voor pocketfolds te maken op de site. Jullie hebben deze mogelijkheid zeer snel opgepakt.
We zijn vergeten de pocketfolds te koppelen aan deze kaartensets. Ik snap dus helemaal dat het niet duidelijk was voor je. Het spijt me dat het bestellen hierdoor niet makkelijk verliep.
Intussen zijn alle koppelingen goed ingesteld en is de fout opgelost.
Excuus voor het ongemak en bedankt voor je review.

H.E. van Maastricht

Heel erg goed, ik zou hier zeker vaker gaan bestellen!

Website mooi vormgegeven, heel overzichtelijk, duidelijke informatie over de levering, snelle levering.

Ik heb geen verbeterpunten