2037 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

2037 Reviews

Nicole

Al ons drukwerk voor onze bruiloft besteld. Zeer tevreden. Tussentijds contact gehad met de klantenservice, erg goed en snel geholpen. Toen er een kleine afwijking was op een aantal kaartjes, direct... Al ons drukwerk voor onze bruiloft besteld. Zeer tevreden. Tussentijds contact gehad met de klantenservice, erg goed en snel geholpen. Toen er een kleine afwijking was op een aantal kaartjes, direct nieuwe toegestuurd gekregen. Onverhoopt kon een gast niet aanwezig zijn en had ik nog een naamkaartje nodig met een andere naam, dit is moeiteloos snel nagestuurd.

Handig proefpakketje. Erg mooie, kwalitatieve kaarten. Netjes en goed verzonden. Meedenkende klantenservice.

Eventueel meer opties aanbieden voor trouwgeloftes.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat fijn dat de klantenservice je goed geholpen heeft! Goed om te horen dat je snel een nieuw kaartje hebt ontvangen. Bedankt voor je tip, we zullen kijken of we trouwgeloftes aan onze collectie... Wat fijn dat de klantenservice je goed geholpen heeft! Goed om te horen dat je snel een nieuw kaartje hebt ontvangen. Bedankt voor je tip, we zullen kijken of we trouwgeloftes aan onze collectie kunnen toevoegen. Ik wens je alvast een fijne trouwdag!

Anne

Positief

Mooie opties (kleur, afbeeldingen en achtergronden) om je eigen ontwerp mee te maken.

Het zou fijn zijn om van een gemaakt ontwerp in hetzelfde bestand een tweede of derde pagina te kunnen maken.

Lucy

Goede service. Er zat een fout in onze kaart die wij over het hoofd hadden gezien. Er werd meteen contact opgenomen. Heel fijn.

Service en aanbod

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en oplossen. Bedankt voor je 5 sterren!

Caroline

Super mooi en super service

Goede service

Rob

kort op de bal, je wordt snel geholpen

Bij aanvraag van proefdruk, werd per abuis een oude versie gepakt.

Baukje

Direct contact bij vragen. Resultaat is erg mooi. Blij met de mooie glans over de letters. Geeft mooi chique resultaat.

Prachtig resultaat.

Trouwakte wat moeilijker vinden op de site.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor de 5 sterren en de positieve recensie. Fijn dat je zo blij bent met het resultaat. We zullen ons best doen om de trouwaktes beter vindbaar te maken!

anoniem

Heel behulpzaam! We hebben tot 2x toe een fout in onze kaart ontdekt die bij bellen direct kosteloos verbeterd werd, terwijl de kaarten al bij de drukker lagen. Super service!

Super klantenservice, mooie kaarten

Programma om kaarten te ontwerpen/aan te passen mag iets gebruiksvriendelijker

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen.
Bedankt voor de 5 sterren.
Fijn dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen.
Bedankt voor de 5 sterren.
Bedankt voor de tip. We werken er elke dag aan om de editor nog gebruiksvriendelijker te maken. Het blijft een uitdaging binnen de mogelijkheden.
Succes met het voorbereiden van de bruiloft. Geniet er van.

Wessel

Heel fijn bedrijf. Kaarten zijn makkelijk te maken via de tool. Werden zelfs gebeld door ze met suggesties voor de kaarten.

Dat we gebeld werden na de bestelling met een tip om de kaart nog beter te maken.

Geen!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn om e lezen dat de klantenservice jullie gebeld heeft om de kaarten mooier te maken. Met liefde gedaan.
Een mooie trouwdag toegewenst.

Marvin

Goede communicatie,

Communicatie

Dank voor de 5 sterren!

Rebecca

De proefdruk kwaliteit was slecht. Daarna een ander papiersoort gekozen en toen was het super!

Veel keuze tijdens het ontwerpen.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat jammer dat de proefdruk niet de goede kwaliteit had.
Ik zie dat je geen mailtje gestuurd hebt n.a.v. de slechte proefdruk, want dan had je gratis een nieuwe proefdruk gekregen.
Als je...
Wat jammer dat de proefdruk niet de goede kwaliteit had.
Als je je geld terug wilt van de extra proefdruk dan mag je een mailtje sturen naar info@stijlvolletrouwkaarten.nl
Veel succes met het voorbereiden van jullie bruiloft.