2038 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

2038 Reviews

Rebecca

De proefdruk kwaliteit was slecht. Daarna een ander papiersoort gekozen en toen was het super!

Veel keuze tijdens het ontwerpen.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat jammer dat de proefdruk niet de goede kwaliteit had.
Ik zie dat je geen mailtje gestuurd hebt n.a.v. de slechte proefdruk, want dan had je gratis een nieuwe proefdruk gekregen.
Als je...
Wat jammer dat de proefdruk niet de goede kwaliteit had.
Als je je geld terug wilt van de extra proefdruk dan mag je een mailtje sturen naar info@stijlvolletrouwkaarten.nl
Veel succes met het voorbereiden van jullie bruiloft.

José

Mooie persoonlijke uitnodigingen online kunnen maken mbv de templates! Prachtig geworden ! Goudfolie echt aan te raden.

Ook zonder ervaring is het ontwerpen van je kaart goed te doen.

De positie van de icoontjes was soms wat moeilijk te bepalen. Paperclips als selectie vakje (ik had het niet gezien, dat je dit apart moest bestellen)

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Goudfolie vinden wij ook prachtig. Mooi dat je die hebt gekozen voor jullie trouwkaart.
Bedankt voor je tip want dit is een koppeling bij jouw kaart die wij vergeten waren. De volgende klant kan wel paperclips er bij bestellen. Excuus dat het bij jou niet zo duidelijk was.
Een mooie trouwdag toegewenst.

Carolien

Prettige website, snelle service. Helaas werden alle bestellingen los verzonden, dit had m.i. ook in 1 pakket gekund.

Fijne, overzichtelijke website! Zeer gebruiksvriendelijk.

Alle thema kaarten/aktes mogen bij elkaar. Nu moest ik erg zoeken naar en 2 aktes met dezelfde vormgeving en de kaart in dezelfde stijl. Ook wist ik niet dat er een pakketje proefkaarten in alle... Alle thema kaarten/aktes mogen bij elkaar. Nu moest ik erg zoeken naar en 2 aktes met dezelfde vormgeving en de kaart in dezelfde stijl. Ook wist ik niet dat er een pakketje proefkaarten in alle soorten materiaal bijkwam waardoor ik meerdere kaarten had besteld.
Bestellingen hadden gebundeld mogen worden wat duurzamer is en verzondkosten had gescheeld.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je beoordeling en goede feedback.
Bedankt voor je beoordeling en goede feedback.
We werken er hard aan om alle producten uit 1 fabriek te kunnen verzenden, maar omdat ons assortiment zo uitgebreid is, is dat nu nog niet mogelijk.
Een liefdevolle trouwdag toegewenst.

Lieselotte

Gemakkelijk en snel!

Leuk om zelf te ontwerpen en snelle levering

iets duidelijkere reacties op contactformulier.
Had een vraag gesteld en na reactie nog een vraag gestuurd. Geen reactie meer ontvangen.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Hai Lieselotte, fijn dat je makkelijk en snel trouwkaarten hebt kunnen ontwerpen bij ons.
Vervelend dat je geen antwoord hebt gekregen op je 2e vraag. Dat is niet de bedoeling. Ik zie dat we maar 1 mail van je hebben ontvangen en deze hebben beantwoord. Je reactie daarop is niet bij ons binnen gekomen. We gaan het in de gaten houden of dit vaker gebeurd.
Weet dat de klantenservice op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur telefonisch bereikbaar is (mocht je de volgende keer geen antwoord krijgen).
Succes met het voorbereiden van jullie bruiloft.

Jennifer

Geen opmerkingen, alles tip top in orde !!

Bereikbaarheid. We hadden een foutje gemaakt in de tekst, dit is telefonisch recht gezet.

Geen tips, doe zo verder!

Elisabeth

Prachtige trouwkaarten

Mooie kaart. Begrijpelijke ontwerpmogelijkheden.

Ik kreeg een trouwkaart van een ander bruidspaar tussen mijn eigen kaarten geleverd. Ik vind dat slordig. Heb daarvoor excuses ontvangen.

Naomi

Prima! niks op aan te merken, goede service.

Goede info en handig boekje bij proefdruk

Eventueel handig om twee keer een proefdruk weg te geven voor een 1 euro omdat je na de eerste proefdruk pas gevoel hebt hoe elk papier aanvoelt. Als je daarna nog 1 proefdruk kunt nemen weet je... Eventueel handig om twee keer een proefdruk weg te geven voor een 1 euro omdat je na de eerste proefdruk pas gevoel hebt hoe elk papier aanvoelt. Als je daarna nog 1 proefdruk kunt nemen weet je zeker dat je voor de bestelling op het juiste papier hebt uitgekozen. Is zonde dat deze optie er nog niet is en de volle prijs plus verzendkosten anders voor 1 kaartje hebt.

Hanny

Via internet ben ik op jullie site gekomen en heb 'Save the date kaarten' besteld. Die waren echt heel mooi. Nu hebben we de uitnodigingen voor ons 40-jarig huwelijksjubileum bij jullie besteld. Die... Via internet ben ik op jullie site gekomen en heb 'Save the date kaarten' besteld. Die waren echt heel mooi. Nu hebben we de uitnodigingen voor ons 40-jarig huwelijksjubileum bij jullie besteld. Die zijn weer heel mooi en helemaal naar ons zin.

De proefafdruk kwam na 2 dagen binnen. De bestelling van de kaarten na 3 dagen. Wij vonden het heel snel.

Rosalie

Fijne en snelle service! De bewerkmodule werkt perfect!

Goede bewerkmodule

Optie om logo op de kaart weg te laten

J.A.

Heel erg fijn! Snel met reageren op vragen.

De tips je krijgt over de mail. Super handig!

Geen verbeterpunten