2033 beoordelingen

Info over uw order

Alicia

Kaarten zijn netjes, mooie printwerk, sommige dingen zouden duidelijker/makkelijker vermeld kunnen worden

Goede updates, snel, bij een proefdruk krijg je alle kleuren papier en papiersoorten mee gezonden en dat maakt het erg prettig uitkiezen.

Ik heb zelf een pocketfold kaart ontworpen, alleen in het proces vond ik het vrij onduidelijk dat je de pocketfolds los moet bestellen, als je gaat afronden staat er ook nergens een optie om aan te vinken dat je de pocketfolds kunt toevoegen, wat vrij onlogisch is aangezien je een pocketfold kaart ontwerpt. Daardoor kom je later tot de conclusie (bij ontvangst proefdrukken) dat je dus ook meer geld kwijt bent per kaart. Dat ik meer moet betalen per kaart maakt mij niet uit maar ik had het wel fijn gevonden als ik dat van te voren zou weten. Wat ik ook onwijs jammer vind is dat de enveloppen waar de pocketfolds in passen niet dezelfde kleur hebben als de pocketfolds.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Voor het eerst ben ik blij met deze negatieve beoordeling.
Ik had een fout gemaakt en daar waren we zonder jouw beoordeling niet zo snel achter gekomen. Sinds een paar weken staan 5 kaartensets om zelf trouwkaarten voor pocketfolds te maken op de site. Jullie hebben deze mogelijkheid zeer snel opgepakt.
We zijn vergeten de pocketfolds te koppelen aan deze kaartensets. Ik snap dus helemaal dat het niet duidelijk was voor je. Het spijt me dat het bestellen hierdoor niet makkelijk verliep.
Intussen zijn alle koppelingen goed ingesteld en is de fout opgelost.
Excuus voor het ongemak en bedankt voor je review.
Groetjes, Jo-Anne

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en): Zelf ontworpen pocketfoldkaart bruiloft op softtou...